Gå til innhold

Dere som vil ha scenery.


Andrew Thomsen

Anbefalte innlegg

Tydeligvis tror mange vi som lager scenery driver butikk og sitter klare til å ta i mot bestillinger. Slik er det altså ikke. For min del er det en hobby kun jeg styrer. Når mase nivået øker, minker min lyst til å gjøre noe som helst. Jeg vet hva dette er, for en gang i tiden var jeg den som maste, been there, done that, skjønt i ettertid at det er ikke noe sjakktrekk. Men at noen starter en request tråd skal nå ikke jeg klage på. Da blir alt dette samlet i en tråd, og dukker ikke opp i tide og utide.

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig forståelig. Jeg har tidligere gitt uttrykk for stor takknemlighet over at noen orker å bruke hundrevis av timer for å lage nye flyplasser gratis til flightsim familien. Jeg gjentar gjerne enda en gang min takknemlighet. Samtidig snakker jeg nok litt med "to tunger"! Har for ikke lenge startet en tråd med ønske om "min" flyplass - Tromsø (ENTC). Håper dette først og fremst kan sees på som en annerkjennelse av dyktighet innen et felt mange av oss ikke har kompetanse til å arbeide med. Håper du Andrew (og andre som har samme hobby) kan se litt bort fra våre egoistiske ønsker. Vi vet hva det koster, men glemmer oss i iveren etter å få!😀

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg ser ikke med bare ett øye, men begge 😉

Hva flyplasser fra cirka nord for Bergen angår, ser jeg det slik at når meshen er full av feil, gidder jeg ikke engang tenke på å lage noe der. Sjekket f.eks Florø området (som jeg har seilt i på jobb i over et år nå), er så elendig gjengitt at slikt hopper jeg glatt over. Derfor årsaken til at jeg jobber med ENGK til ENLI da det er ingen feil i området. Har ingen planer om å lage flyplasser i områder som ser ut som de er atombombet, bortkasted tid. Skal heller tenke på det den dagen det kommer en Norway update, men når det er sagt, er ikke Norge lenger min største interesse heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev Andrew Thomsen:

Joda, jeg ser ikke med bare ett øye, men begge 😉

Hva flyplasser fra cirka nord for Bergen angår, ser jeg det slik at når meshen er full av feil, gidder jeg ikke engang tenke på å lage noe der. Sjekket f.eks Florø området (som jeg har seilt i på jobb i over et år nå), er så elendig gjengitt at slikt hopper jeg glatt over. Derfor årsaken til at jeg jobber med ENGK til ENLI da det er ingen feil i området. Har ingen planer om å lage flyplasser i områder som ser ut som de er atombombet, bortkasted tid. Skal heller tenke på det den dagen det kommer en Norway update, men når det er sagt, er ikke Norge lenger min største interesse heller...

Ja, enig i det. Mener jeg var borti noe mesh greier i SDK da jeg leste forrige nyhetsoppdatering fra Asobo. Isåfall er det håp for at vi kan få Norway Mesh inn i FS2020 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Den 28.11.2020 klokken 0.21 skrev Jan Reidar Storelvmo:

Ja, enig i det. Mener jeg var borti noe mesh greier i SDK da jeg leste forrige nyhetsoppdatering fra Asobo. Isåfall er det håp for at vi kan få Norway Mesh inn i FS2020 :)

Er ikke det en oppdatering for enklere modellering av mesh for mindre områder? Rundt flyplasser og lignende. Mer tweaking på et vis?

Jeg er satt på bakken bokstavelig talt, da grafikkortet mitt er kokt, og nekter og funke i 3D lenger. Samtidig kunne det ikke skje på det verre tidspunkt, da det er umulig og oppdrive verken rtx 3080 eller RX 6800 XT, som var planen min å bytte i. Null utvikling her i gården, og sikkert ikke før slutten av januar, når større parti etterhvert kommer inn. Men som Andrew sier, det er nesten litt godt å slippe... 😂

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...