Gå til innhold

MSFS 1909 Bleriot XI


OddElviz

Anbefalte innlegg

Jeg har skeia ut og kjøpt meg Wing42 sin Bleriot XI og tok selvfølgelig første turen fra Kjeller, en av verdens eldste flyplasser som fremdeles er i bruk. Virker realistisk, nydelig grafisk. Tillogmed vingevridningen er modellert! Eneste jeg synes virker ikke riktig er at den glir veldig godt, Skulle tro det var mer parasitt drag på den.

image.png.55dc02b9866858880167b161bade2ac3.png

image.png.1f7120cc1842c01a861c935dc789d2f5.png

Video:  

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den maskina er så morsom å fly, og passer bra til MSFS. Det er 3 modeller i pakka, med forskjellige motorer og flightmodell, fra snill, til det de kaller R.I.P. Denne har jeg problemer med å få av bakken. Og 3 manualer, Simuleringsmanual, en historiebok, og kopi av originalmanualen!. Anbefales! https://wing42.com/en/msfs-addons/29-bleriot-xi-for-msfs.html Se også her: 

Her er en beskrivelse av hvordan Bleriot XI er å fly i virkeligheten: Flying_an_original_1909_Bleriot_XI.pdf (oldrhinebeck.org)

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...