Gå til innhold

Ny patch, da har vi noe å forske på i ca 14 dager!


Morten Aalberg

Anbefalte innlegg

Er vel ikke alt som vi hadde håp om men spennende alikevel. Har ikke fått testet enda men det blir spnnende nå igjen!

Lastet inn og klar for å utforske hva de nå kom med, utenom USA da, det blir sennende å ta noen flighter over there og ikke minst i Alaska.

Litt spent på om lyset er juster ihht virkeligheten, på Værnes er det jo soloppgang frem til klokka 12 og dagslyset er jo ikke der i det hele tatt sett ut fra virkeligheten da.

Snø da, hvor er den, spent på om jeg får se noe snø og jeg da, selv om jeg kan stå over akkurat den snøen.

Gøy da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skuffet meg selv litt var manglende water masking i USA nå etter world update. Hadde håpet å kunne se korallrev rundt Key West i Florida som jeg har flydd til mange ganger i virkeligheten, men det var skuffende. Ang. lyssetting så foreslår jeg at du sender inn en bug report på akkurat det. At det ikke er snø er ikke så rart da sesonger enda ikke er implementert i FS2020 enda. Men det skal komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløy denne Discovery-turen de hadde satt opp i går, og ble jo noe overrasket over at de ikke en gang der hadde klart å ordne sånn at i det minste broene hadde vann under seg. 

Flott at de har laget en Bush-trip i Alaska. Den skal jeg hive meg over snart. Hadde de nå enda kunne kommet med et ordentlig sjøfly...:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...