Ole Eivind Moen Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Hei. Vurderer å gå over til Msfs2020, men må kjøpe meg ny ssd først. Hvor stor bør jeg gå for? 240gb, 512 eller 1tb? Regner med det blir noen addon utover. Vil ikke havne i den situasjon at jeg har for lite med plass. Takker for innspill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 24. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 24. november 2020 Ville gått for 1 TB SSD M.2. MSFS med masse addon scenery vil kreve sin plass fremover 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Installasjonen min er på 152 GB for øyeblikket - det inkluderer de to world-updatene, tools, addons, scenery etc. Jeg ville ikke gått for den minste SSD'en, nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karsten B. Jørgensen Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 https://www.samsung.com/dk/memory-storage/nvme-ssd/970-evoplus-nvme-m2-ssd-1tb-mz-v7s1t0bw/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Eivind Moen Skrevet 24. november 2020 Forfatter Del Skrevet 24. november 2020 Takk for innspill, er vel like greit å kjøre på først som sist ja😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.