Gå til innhold

Piper PA 44 Seminole


Anbefalte innlegg

Da har jeg kjøpt Carenados Piper PA 44 Seminole, som ble tilgjengelig i dag for MSFS 2020. Flott utført, men jeg slet i begynnelsen med trim og overfølsomme ror.
Så oppdaget jeg at model i innstillinge til FS var satt til "Modern". Det hjalp mye å sette denne tilbake til "Legacy", men de følsomme rorene måtte ha en ekstra omgang med kalibrering.
Ikke utenkelig at dette kan skyldes mine gamle CH kontroller.

Her fra flight mellom ENBR og ENSO (Sørstokken/Stord)

Skjermbilde (778).jpg

Skjermbilde (787).jpg

Skjermbilde (772).jpg

Skjermbilde (779).jpg

Skjermbilde (776).jpg

Skjermbilde (760).jpg

Skjermbilde (796).jpg

Skjermbilde (792).jpg

Skjermbilde (775).jpg

Skjermbilde (793).jpg

Skjermbilde (780).jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Knallfine bilder Gunnar,  og en fristende flymaskin,  som kunne vært artig å utforske de mange flotte scenery MSFS har fått.  Synd at også denne modellen har overfølsom flightmodel,  som det meste av fly i MSFS.  Hadde håpet at ASOBO  skulle rette på dette snart,  men det tar sin tid .  Venter derfor i spenning på Robert Youngs modifiserte  DA62,  som er like rundt hjørnet.  Har du fått prøvd Turbo-Bonanza V3  fra samme Young ?  Den flyr helt nydelig,  og jeg regner med at DA62 blir like bra.  Så er det å håpe at Carenado fikser Seminole`n til samme standard,  for det er mange utålmodige simmere som venter  på et større utvalg flymodeller til MSFS. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...