Gå til innhold

Hasvik ENHK


Kjetil Håvan

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Mulig noen av bildene ser litt rare ut. Vann opp et sidene, og steiner som ikke vises feks. men er greit når man kommer nærmere! Jeg har jobba med sceneryet i medium settings, så tror LOD avstand tar seg opp med høyere settings. Men de LOD greiene er et problem med addon sceneries.
Ikke noe instillinger for når objekter skal rendres inn ved en gitt avstand heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Og rullebane med gule striper all over. Legges ut på flightsim.to nå i kveld.

Det ble ikke noe av. Jeg møtte på store problemer med vannstanden i bukta rundt flyplassen. Har en mistanke til Norske vann fiksen har skylda, for det kom etter jeg putta inn den. Men vet ikke...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ny versjon ute nå. Mye bedre, og jeg er veldig fornøyd. Testet og fin fra min side iallefall. Spent på hva dere mener.

V.1.1

- Added a church, where it should be in real.
- Added a Lot more stonework, and redesign of harbour area, added and replaced objects.
- Runway markings are now in yellow, as in real. And moved to about correct position.
- Runway edge line, is now split open in front of taxiways.
- Fixed problem with high water in the harbour area. It's now compatible with the "https://flightsim.to/file/959/fix-for-  lake-elevation-in-northern-norway"
- Also other minor work.

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.11.20 - 12.54.28.85.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.11.20 - 12.54.50.83.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.11.20 - 12.55.04.80.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.11.20 - 12.55.19.34.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.11.20 - 12.55.42.23.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.11.20 - 12.55.52.44.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.11.20 - 12.56.07.79.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.11.20 - 12.56.35.77.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.11.20 - 12.58.26.26.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.11.20 - 12.58.57.29.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.11.20 - 13.00.03.45.jpg

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden skrev Augustin Winther:

Flott arbeid!, men mener markeringene skal være hvite?😅 Norge gikk over fra gule markeringer til hvite for ett par år tilbake. Flyfoto av Hasvik fra 2018 viser vertfall hvite merkeringer :D

Stemmer det, men noen av kortbane flyplassene beholdt sine gule striper. Mulig dem også har blitt hvite i løpet av de siste par årene. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
23 timer siden skrev Augustin Winther:

Flott arbeid!, men mener markeringene skal være hvite?😅 Norge gikk over fra gule markeringer til hvite for ett par år tilbake. Flyfoto av Hasvik fra 2018 viser vertfall hvite merkeringer :D

Arghhh. Jeg burde skjønt det var noe! 😂  Norge i bilder vettu. Det må jeg heller bruke ser jeg.

Jaja. Men det er fremdeles litt gult og hvitt om en annen. Det går fort å fikse dette da. Det får blir samtidig som jeg fikser modelLib updaten. 😁

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ny versjon av Hasvik er lagt ut. Er gjort en del med denne. En del fjerning av stein bl.a. Mye endringer pga world updates og platform updates hadde ødelagt den forrige utgaven.

Hasvik Airport ENHK » Microsoft Flight Simulator

V.1.4
- Removed all of the stonework around the airport. They were to troublesome to work with, and not framerate friendly.
- complete redesign of piers and ocean protection walls. Much more FPS friendly.
- Corrected some texture problems on RW. Probably because of MSFS platform updates.
- Added road asfalt textures where apropriate. And on industrial area.
- A few other correction to waterline and surrounding terrain.
- Added a few more "objects".
 

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.04.22 - 15.11.58.40.jpg

  • Like 2
  • Thanks 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg tar alle stripene jeg har laga til nå først, for å se hvor mye må fikses etter world update 5. Så jeg er i gang igjen.

Hasvik fiksa for World update 5 nordics.

Her var det mye å ta tak i, også skrot som jeg hadde etterlatt meg siden siste versjon. Beklagelig... 🙄
Her er det rydda masse, samtidig har jeg terraforma ørlitt der det mangla litt i DEMet fra Asobo.
Anbefales å bytte ASAP. Det var til og med et kontrolltårn på moloen etter updaten til World update 5. Det måtte jeg sage ned, til fordel for det som skal være der! 😂

Hasvik Airport ENHK » Microsoft Flight Simulator

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.06.21 - 23.00.21.54.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.06.21 - 23.01.11.59.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.06.21 - 23.01.39.84.jpg

  • Like 3
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...