Gå til innhold

Chile con colores


Anbefalte innlegg

Fantastisk flotte farger i dette område! Tur fra El Loa airport i chile til Ulyuni airport (som ligger ved verdens største saltflate) i Bolivia. Når jeg først hadde kommet dit, fløy jeg likegodt til et par plasser til, Captain Nicolas Rojas airport og Juan Mendoza airport. Flyplassene i Bolivia lå alle på rundt 13000 fts høyde, så ble bruk for oxygenmaskene! Strålende vær hele veien, men en del turbulens som forventet i dette storslåtte landskapet😄

Skjermbilde (2570).jpg

Skjermbilde (2571).jpg

Skjermbilde (2572).jpg

Skjermbilde (2573).jpg

Skjermbilde (2574).jpg

Skjermbilde (2575).jpg

Skjermbilde (2576).jpg

Skjermbilde (2577).jpg

Skjermbilde (2579).jpg

Skjermbilde (2582).jpg

Skjermbilde (2584).jpg

Skjermbilde (2585).jpg

Skjermbilde (2586).jpg

Skjermbilde (2587).jpg

Skjermbilde (2588).jpg

Skjermbilde (2591).jpg

Skjermbilde (2592).jpg

Skjermbilde (2593).jpg

Skjermbilde (2595).jpg

Skjermbilde (2597).jpg

Skjermbilde (2598).jpg

Skjermbilde (2599).jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Utrolig vakkert. Jeg kjenner et par som har vært på de saltflatene. Hun er derfra, og de eier en bolig i Coroico. Ca 6 timer med bil fra La Paz og opp i fjellene østover tror jeg det var. Snakk om sted og landskap. Veldig trist at det er så mye korrupsjon og vanstyre som det er i disse landene! Hadde de hatt samme modell som i Norge, hadde de vært mye rikere enn oss. Norge er ikke rikt på forekomster i forhold til veldig mange andre land. Vi har bare gjort mange ting riktig i forhold til ressursene vi har.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...