cptseiersten Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 Fantastisk flotte farger i dette område! Tur fra El Loa airport i chile til Ulyuni airport (som ligger ved verdens største saltflate) i Bolivia. Når jeg først hadde kommet dit, fløy jeg likegodt til et par plasser til, Captain Nicolas Rojas airport og Juan Mendoza airport. Flyplassene i Bolivia lå alle på rundt 13000 fts høyde, så ble bruk for oxygenmaskene! Strålende vær hele veien, men en del turbulens som forventet i dette storslåtte landskapet😄 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 15. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 15. november 2020 Man trenger ikke oksygenmaske i tbmèn den har trykkabin godkjent for 31000 ft 😉 Bare husk å sette på bleed og vifte på varmeapperatet 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 16. november 2020 Forfatter Del Skrevet 16. november 2020 Ok, hadde satt bleed på auto, men vifta var nok ikke på....fikk warning på hver landing...😏 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 16. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. november 2020 Utrolig vakkert. Jeg kjenner et par som har vært på de saltflatene. Hun er derfra, og de eier en bolig i Coroico. Ca 6 timer med bil fra La Paz og opp i fjellene østover tror jeg det var. Snakk om sted og landskap. Veldig trist at det er så mye korrupsjon og vanstyre som det er i disse landene! Hadde de hatt samme modell som i Norge, hadde de vært mye rikere enn oss. Norge er ikke rikt på forekomster i forhold til veldig mange andre land. Vi har bare gjort mange ting riktig i forhold til ressursene vi har. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.