Gå til innhold

Gaya Simulations ENCN Kjevik


Anbefalte innlegg

21 timer siden skrev alfme:

Har mange fly i X-plane, og synes det er synd at de mange komersielle og dyktige amatører ikke har brydd seg synderligen om å lage versjoner for MSFS.

Tror flere av dem venter på en SDK som er godt nok. Et så stort marked er det nok få som vil overse så veldig lenge.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for øyeblikket "stuck" i X-Plane, og har ikke noe "hjem" til denne nye versjonen av ENCN, men jeg kunne tenke meg å kjøpe den til MSFS som en investering i fremtiden - om det kommer glimrende fly til MSFS (A2A-kvalitet) så kan det være at jeg begynner å tenke på å flytte dit. 

Uansett tenker jeg jo at det er fint å støtte utviklere når de først klarer å finne veien til absurde lokasjoner som Kjevik (som er "min" flyplass), superb freeware til tross. Hvis vi støtter dem så kanskje det kommer flere flyplasser/sceneries? Eller vil vi ikke det? 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler gjerne noen kroner for en godt laget norsk flyplass - derfor kjøpte jeg ENCN også - kanskje litt på impuls. Var jo overlykkelig når vi fikk ENAL (min hjemmehavn) som første norske payware til MSFS 😀 - så jo, jeg kommer til å fortsette å kjøpe gode norske payware flyplasser i håp om at det kommer flere.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg si. Jeg betaler gjerne for en payware flyplass, men da skal det grunnleggende tekniske være i orden, for ellers kan ingen fancy 3D modeller noensinne pynte på grunnleggende feil. Så jeg fortsetter å mekke på denne absurde lokasjonen som Aasland passe vittig påpeker.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden skrev Andrew Thomsen:

Hva skal jeg si. Jeg betaler gjerne for en payware flyplass, men da skal det grunnleggende tekniske være i orden, for ellers kan ingen fancy 3D modeller noensinne pynte på grunnleggende feil. Så jeg fortsetter å mekke på denne absurde lokasjonen som Aasland passe vittig påpeker.

Flott at du fremdeles står på. Hilsen en flittig bruker av dine freeware i både p3D og MSFS.

Rune_G

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Den 7.3.2021 klokken 1.10 skrev Erik Haugan Aasland:

Jeg venter fremdeles på Gullknapp International Airport 😛

International og international.... AFIS tjenesten er nedlagt, det store eventyret brast visst 🙂

Alle RNP prosedyrer er kansellert. Egentlig synd for meg, har jobbet mye med prosedyrene til denne  plassen i forbindelse med ATC simulatoren på Røyken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...