Gå til innhold

ENDU - Bilder referanse


BattlePopcorn

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen der som skulle tilfeldigvis sittet på noen bilder av flyplassen i Bardufoss.

Mye arbeid er gjort på ENDU sammen med Augustin (han gjør en herlig jobb med texture og layout av taxiways, apron etc. ), men er enda en del små og store ting som gjenstår. Jeg er gått tom for de få referanse bildene jeg hadde der fra 2018 ca. Og har en trang for evt. bilder rundt

Ikke nødvendigvis krise, men det å kunne få disse bildene vil hjelpe en god del på sluttproduktet.

Tårnet (Inngang)

Terminal (Under trapp utsiden ved Avgang, siden av ankomst (hertz,avis) , Forsvarets Godsterminal fra landside)

Patria (veggen mellom Patria hangaren og LFS)

Luftforsvarets Fly skole (Mangler generelt bilder rundt hele bygget)

Og generelt bilder fra landside "baksiden av byggene"

Høres kanskje ut som det er mye som mangler, men skal love at det meste er på stell

Oppdaterer listen så fort jeg finner ut hva mer som trengs.

All hjelp settes stor pris på! 💗

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
1 time siden skrev BattlePopcorn:

Hei, er det noen der som skulle tilfeldigvis sittet på noen bilder av flyplassen i Bardufoss.

Mye arbeid er gjort på ENDU sammen med Augustin (han gjør en herlig jobb med texture og layout av taxiways, apron etc. ), men er enda en del små og store ting som gjenstår. Jeg er gått tom for de få referanse bildene jeg hadde der fra 2018 ca. Og har en trang for evt. bilder rundt

Ikke nødvendigvis krise, men det å kunne få disse bildene vil hjelpe en god del på sluttproduktet.

Tårnet (Inngang)

Terminal (Under trapp utsiden ved Avgang, siden av ankomst (hertz,avis) , Forsvarets Godsterminal fra landside)

Patria (veggen mellom Patria hangaren og LFS)

Luftforsvarets Fly skole (Mangler generelt bilder rundt hele bygget)

Og generelt bilder fra landside "baksiden av byggene"

Høres kanskje ut som det er mye som mangler, men skal love at det meste er på stell

Oppdaterer listen så fort jeg finner ut hva mer som trengs.

All hjelp settes stor pris på! 💗

 

Sjekker om jeg finner noe i løpet av helgen.  Er der oppe 3-4 ganger i året 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...