Gå til innhold

På tur i Junaiten


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Må innrømme at FS2020 er riktig så spennende,  når man kan dra på tur med et fly som oppfører seg som et fly.  DET synes jeg Bonanza Turbo, V3 av Robert Young , fortjener å bli betraktet som.  Hadde en fortreffelig tur i høyden,  fra KTEX Telluride til KASE Aspen,  for å sjekke siste patch.

Måtte opp i over 14000 fot,  fikk småproblemer med ising og tynn luft,  men kom meg helskinnet til Aspen.  Spennende å utforske de "store" høyder med en glimrende flymodell 😃  

2020-11-10 (1).jpg

2020-11-10 (3).jpg

2020-11-10 (10).jpg

2020-11-10 (15).jpg

2020-11-10 (16).jpg

2020-11-10 (17).jpg

2020-11-10 (19).jpg

2020-11-10 (23).jpg

2020-11-10 (24).jpg

2020-11-10 (26).jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Måtte teste denne modellen jeg og, virker meeeeget stabil i forhold til den orginale fra Asobo. Blir å teste mer i morra med litt ruskete vær. Og trimmen var jo noe heelt annet!

Takker for tips😎

Yepp,  det er sånn jeg forventer at flymodellene SKAL oppføre seg,  og hittil er det bare denne "mod`en " og et par av Cub`ene som holder mål.  Heldigvis holder Young på å fikse på DA62,  som snart er ferdig.  Da er det bare å håpe på at flere utviklere følger etter :)

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
8 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt:

Yepp,  det er sånn jeg forventer at flymodellene SKAL oppføre seg,  og hittil er det bare denne "mod`en " og et par av Cub`ene som holder mål.  Heldigvis holder Young på å fikse på DA62,  som snart er ferdig.  Da er det bare å håpe på at flere utviklere følger etter :)

 

Ikke bare de da. Jeg synes VL3 evolution, CTSL og de fleste mikroflya holder bra standard. Jeg har hatt en del mikroflygere innom som synes de oppfører seg likt real versjonene. 🙂

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt:

Yepp,  det er sånn jeg forventer at flymodellene SKAL oppføre seg,  og hittil er det bare denne "mod`en " og et par av Cub`ene som holder mål.  Heldigvis holder Young på å fikse på DA62,  som snart er ferdig.  Da er det bare å håpe på at flere utviklere følger etter :)

 

Aldri flydd noen Bonanza i virkeligheten, men denne modellen virker veldig troverdig. Sjekka litt mer i dag, stall testing, ratting og trimming. Forutsigbar og meget behagelig å operere! Blir mange timer i denne fremover😎

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...