Gå til innhold

Huffa-lell som jeg savner en god 737 !


Anbefalte innlegg

Det er ikke A320 sin feil. Trimmen er dustete uansett fly. Bruk SHIFT 1 og 7 på det numeriske tastaturet, men jævlig forsiktig. Og jeg gjentar nå en gang til det andre sikkert er drittleie å høre: Jeg var betatester for PMDG i over 5 år og maste om nettopp trimmen. Det endte opp med at de laget sin egen trim. Det jeg og ser er at simmen går kjappere og er mer sexy. Samtidig virker det som at de har importert gamle FSX data som grunnlag, hvilket er en katastrofe. Her har vi en ny og bedre grafikkmaskin, men er fly og trim bedre? Nope - Ludo - flytte tilbake til start.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrew, Trimmen i PMDGS 737-800 NGXu er bar meget god, har du æren for det burde du hatt en medalje. Det flyet er bare, ja hva skal en si, meget bra. Har hatt Capteiner hjemme hos meg å flydd den dama der, de er imponert. Nå har jo de gutta der litt god tid mtp permisjoner og en luftfart som ligger helt nede. Nei da, stikk innom Morten og hold deg oppdatert er det de sier. Artig da. å, jeg lærer mye hver gang. P3D v4.5 selvfølgelig.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...