Gå til innhold

Loggen


Terje Helle

Anbefalte innlegg

1 time siden skrev Terje Helle:

Hei, jeg lurer på hvorfor en ikke alltid får loggført at en har tatt av og landet i MSFS.

Jeg får bare loggført kanskje 1/3 av mine flygninger. Tiden jeg har vært i luften er loggført, men ikke letting eller landing.

Noen andre som har dette problemet?

Du må slå av avionics, kun da er du garantert at det logges.

Problemet er rapportert inn og står på ToDo lista til Asobo/MS 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, det visor seg at en må vente på tårnet til å gi beskjed om at en er klar for take off. Ellers logges det ikke noe take off.

Og så må en parkere flyet på rett parkeringsplass etter en har landet, ellers registreres ikke landingen. Problemet er at en ikke alltid får et sted å parkere, og heller ikke alltid tårnet kommuniserer etter at en har kjørt til rullebanen.. Jaja..

Har flydd på alle kontinenter i dag med Pipistrel Virus SW 121. Konklusjonen er at vi lever på en veldig flott planet, og MSFS er utrolig bra på distansere farger på de forskjellige kontinentene. Dette er helt uhørt bra!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...