Knut Semshaug Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Hei. Kan en ha flere skjermer i MSFS 2020? Skulle gjerne hatt en del av valgene på " Custom Toolbar" på egen skjerm. Hvis mulig, gjerne en liten forklaring på framgangsmåte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Helle Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) 51 minutter siden skrev Knut Semshaug: Hei. Kan en ha flere skjermer i MSFS 2020? Skulle gjerne hatt en del av valgene på " Custom Toolbar" på egen skjerm. Hvis mulig, gjerne en liten forklaring på framgangsmåte. MSFS har ikke fått skikkelig støtte for 3 skjermer enda, men det kommer vell. Edit: Men det var ikke det du spurte om.. Sorry, har ikke noe godt svar på det. VR fanboy her. Endret 5. november 2020 av Terje Helle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 2 timer siden skrev Knut Semshaug: Hei. Kan en ha flere skjermer i MSFS 2020? Skulle gjerne hatt en del av valgene på " Custom Toolbar" på egen skjerm. Hvis mulig, gjerne en liten forklaring på framgangsmåte. Hvis du tenker på ATC, VFR-map og slike ting, så er det bare å gjøre dem "Windowed" og dra de over på en annen skjerm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Semshaug Skrevet 5. november 2020 Forfatter Del Skrevet 5. november 2020 Takk. Der ble jeg litt flau, så ikke tegnet oppe i høyre hjørnet. Funker som bare det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Øystein Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 12 timer siden skrev Frank Kristiansen: Hvis du tenker på ATC, VFR-map og slike ting, så er det bare å gjøre dem "Windowed" og dra de over på en annen skjerm. Husk at å poppe ut vinduer kan straffe FPSen kraftig. Gjør en test på å poppe ut noen av de digitale instrumentene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Fikk meg en stoor overaskelse når jeg poppet ut de digitale instrumentene. FPS hoppet fra rundt 35-40 til rundt 100. Kjører nå PFD, MFD og den lille touchskjermen i TBM930 i 3 vinduer på skjerm nr 2 med FPS på i overkant av 100 under flight og 80-90 på de større flyplassene. Alt på ultra uten noen tweeks...... 😄 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Øystein Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) 9 timer siden skrev Ole-Chr Larsen: Fikk meg en stoor overaskelse når jeg poppet ut de digitale instrumentene. FPS hoppet fra rundt 35-40 til rundt 100. Kjører nå PFD, MFD og den lille touchskjermen i TBM930 i 3 vinduer på skjerm nr 2 med FPS på i overkant av 100 under flight og 80-90 på de større flyplassene. Alt på ultra uten noen tweeks...... 😄 Dette tror jeg ikke på, desverre. Ved å poppe ut instrumentene dine får CPUen enda mer å jobbe med. Ikke engang de beste supermaskinene nærmer seg 100 FPS. Er 100% sikker på at du bruker en ekstern FPS-counter for å få slike tall. Sitat external frame counter reacts to the double window configuration. Forklaringen finner du her: https://forums.flightsimulator.com/t/frame-rate-increase/284903 Endret 11. november 2020 av Per Øystein 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) Må nok si meg enig med Per Øystein. Rune_G Endret 11. november 2020 av Rune Gustafson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Du merker vel forskjell dersom FPS hopper fra 35-40 til 100, ennet enn å se på telleren vil jeg tro (med fare for å starte en ny diskusjon om at øyet ikke klarer å oppfatte mer enn 24 fps). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Dere har helt rett, så her må jeg legge meg flat som det heter..... Gjorde et forsøk med fps telleren i developer modulen og den viser rundt 30 fps normalt og faller til rundt 28 med vinduene poppet til annen skjerm..... 😧 Brukte GeForce Experience FPS teller, men den er jo vel optimistisk selv med bare en skjerm....... Er avslått nå.... Syntes faktisk at bildet ble mer stabilt når jeg poppa ut skjermene, men det må jo ha vært ønsketenkning..... Uansett - det flyter ok med skjermene poppet til egen monitor, så det blir nok mitt oppsett fremover uansett. 😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Tar tid, men kommer nok! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Øystein Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Tar veldig med tid, tydeligvis.....Sjekk årstallene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 44 minutter siden skrev Per Øystein: Tar veldig med tid, tydeligvis.....Sjekk årstallene! Hehe, jeg tar dette her med en stor spade salt. Kan umulig ta 2 år å få på plass støtte for flere skjermer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.