Gå til innhold

Får ikke start på simen


Jan Nergaard

Anbefalte innlegg

4 minutter siden skrev Tormod Nordskog:

Hei !  Er det  lagt inn noe scenery evn noe annet , har du prøvd og ta de ut 

Jeg har kun lagt inn en ting den siste uken. Det har jeg tatt ut. Fungerer fremdeles ikke. Glemte å si at den fungerte fint i går, ingen problemer med å få start da. Men vil ikke starte opp i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme når X-box gamepass ble oppdatert.

Slo av sanntidsbeskyttelsen, startet opp MSFS og etter det fungerte alt igjen (selv om beskyttelsen nå er på).

Mulig det er flere årsaker til at MSF krasjer ved oppstart men dette fungerte i hvert fall for meg og tror flere fikk problemer etter den siste oppdateringen til X-box.                                                                     

1.png

Endret av Dag Runar Øye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden skrev Dag Runar Øye:

Opplevde det samme når X-box gamepass ble oppdatert.

Slo av sanntidsbeskyttelsen, startet opp MSFS og etter det fungerte alt igjen (selv om beskyttelsen nå er på).

Mulig det er flere årsaker til at MSF krasjer ved oppstart men dette fungerte i hvert fall for meg og tror flere fikk problemer etter den siste oppdateringen til X-box.                                                                     

1.png

Yes!! 😃 Det så ut som det var løsningen. Fungerer perfekt nå 😀 Takk for hjelpen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...