Gå til innhold

Noe dritt skal det være


Morten Aalberg

Anbefalte innlegg

Har lest meg gjennom bugs and wishes for vår nærmeste patch 5. Selv om jeg er imponert over produktet MS 2020 synes jeg det er forkastelig i våre dage å slippe dette produktet med alle de bugs og fixes som enda ikke er startet på. Men, men det er vel en klar strategi bak dette. Uten oss sytere/simmere kan dé ikke ferdiutvikle et godt nok produkt, sånn er det nok bare.

Når man studerer listen over fremgang i bug fixes og wishes blir jeg litt matt. Tror de sliter litt med hva de har sluppet. Klarer de kg og meter i neste patch er det stort for oss her hjemme, at det ikke var ok fra start av sier sitt. Nei da, ikke deprimert, storkoser meg med cessnaen og flyr vfr som aldri før. Sceneryet er jo bare helt fantastisk så langt og det vil nok bli bedre. Upcoming patch skal også ta for seg detailed North America, det blir svært og megaspennende, for et kontident sier jeg bare, så får vi se. Men det å feile på hjemmebane er ikke bra, North America tror jeg blir megabra og en nytelse å oppleve. 

Takket være mange gode og dyktige krefter har vi mange lokale airports og fixes tilgjengelig allerede, er imponert over dere og takker samtidig så mye for det dere gjør for vår høst/vinterhobby, for det er jo sesong nå. Skalke lukene, glemme været utafor og fly real weather inne foran skjermen. Finnes vel nærsagt ikke noe bedre.

Savner selvfølgelig mye, real AI traffic, Real Traffic, skikkelig real weather, men men, kommer nok etterhvert.

Skal jeg ta en real flight fyrer jeg opp P3D v4.5, PMDG7378NGXu, AS Real Weather og flyr Virtual Norwegian. Funker helt rått uten det fantastiske sceneryet da.

Takk til dere alle positive krefter som leverer godbit på godbit, Ms02020 blir bra det sjø!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev Andrew Thomsen:

Klart jeg er sikker🤬... 😇... 🤠

AIFP for MSFS2020 kan lastes ned her: http://stuff4fs.com/open.asp?Folder=AIFP&JS=TRUE

I readme beskrives hva man stiller inn i FS2020 for å få i gang AI trafikk, og hvordan man manipulerer kjente AI modeller til å virke.

Herregud, husker jeg skrev uendelig med de derre megalange linjene for FSX for ca 15 år siden! Det vanker ballerinakjeks til de første som setter sammen masse AI-modeller og ruter for å modellere innenrikstrafikken. For 80-90-tall innenriks med teppe-SAS, stripe-Widerøe og flagg-Braathens er jeg egentlig villig til å betale mange hundre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler om å laste ned schedules fra AIG, ingen lange linjer mer. Så laste schedulen inn i AIFP, bytte til fly som er FS2020 kompatible, deretter kompilere. Har skrevet en FAQ om dette i P3D delen av forumet.

Har ikke lov til å laste opp verken AIG flightplans eller AI fly, så denne jobben må dere ta selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...