Gå til innhold

Høyblokker på landet etter update...


DrPeedee

Anbefalte innlegg

Hei,

ikke flydd så mye i det siste. Det kom en ny patch for en stund siden. Da ble det plutselig høye blokker langt utpå landet, der hvor det var låver og hus rundt Rygge flyplass f.eks. Så, regnet med det var en bug. Og jeg ventet på bugfix, og lot simulatoren hvile.

Så kom det en patch til, som jeg til nå tror er den nyeste. Der mente jeg å ha lest et sted at dette skulle være fikset. Testet såvidt, og hos meg er det fortsatt høyhus/blokker i Rygge området som overhodet ikke hører hjemme. Er patchen installert feil hos meg eller er ikke dette fikset allikevel? 

Avventer videre flyging fram til det er fikset og VR støtten kommer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.11.2020 klokken 18.59 skrev alfme:

Har lest om dette problemet i flere fora. Ingen kan bekrefte at de har fått til en global løsning på problemet.

Ok,

ser ut til å være i ordne hos meg. Men har ikke flydd i hele verden da, men i Norge. Og ikke hele Norge heller - det ville jo tatt latterlig lang tid. Men de stedene jeg har vært så er det i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...