Gunnar van der Meeren Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Milviz holder nå på å lage sin Cessna 310 for MSFS 2020. Ser veldig bra ut så langt. Dessverre så må jeg lære meg å male disse modellene på nytt i FS 2020. Jeg skal forsøke å male liveries i et 3D program som Blender, men har foreløpig ikke hatt mye tid til å jobbe med det. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 28. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2020 Litt mer 310., Ergrer meg bare over at det går sent med å lære å lage liveries i blender. Strengt tatt, så har jeg ikke så mye tid til å sette meg ned malingen heller. Cessna 310R var den første modellen som jeg laget teksturer til for Milviz. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 29. oktober 2020 Ikke gale det .........😜.........du er på rett vei med kosten 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2020 1 time siden skrev Robert Hulthin: Ikke gale det .........😜.........du er på rett vei med kosten 😉 He, he.... har ikke malt så mye som en dråpe ennå i MSFS 2020. Har mye igjen å lære (og det tar tid). Her er jeg nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 29. oktober 2020 aa da misforstod jeg bildene 🤔 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2020 Templates i FS 2020 har blitt så komplekse at det nok er bedre å jobbe med nye teksturer i et 3D program som blender. Selv om det er mange tutorials for dette, så må jeg i praksis lære å bruke denne metoden fra bunnen av ved å prøve å feile (og der butter tiden litt). MEN, dette skal læres! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 29. oktober 2020 Del Skrevet 29. oktober 2020 Spennende! Skal følge med på fremgangen. Rune_G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.