Gå til innhold

Tiny Taxi Ribbons


JayJay

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har laget en fiks for de forferdelige "Taxi Ribbons" i MSFS.

Jeg vil ikke ta hele æren for denne, fant "oppskriften" originalt på MSFS forumet (takk til Cygnifick).

Men jeg syntes pilene fortsatt var alt for store. Så jeg laget min egen variant. Vet ikke om denne mod'en har noen side-effekter, men for de som har lyst å teste, kan laste den ned her:

Tiny Taxi Ribbons

 

Er det noen her i forumet som har kunnskap om hvordan denne mod'en kan konverteres slik at den kan plasseres i Community-folderen?

 

Mvh,

JayJay

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jo, kjenner til selve menyvalgene.  Men skulle ønske det var en tast man kunne mappe opp. 
Av og til er det litt gøy å se om et fly er AI eller spiller. Men samtidig ødelegger det realismen litt å ha masse navn av typen "Thunderkiller999" og "Crazybeerhorse123" osv hele tiden i horisonten.

Hva gjelder taxi ribbons, så synes jeg det er gøy å studere taxi charts og se hvor jeg skal kjøre uten ribbons. Problemet er når FS2020 angir taxi rute som ikke matcher diagramet jeg har funnet frem til...  eller den henviser meg til GA området jeg ikke aner hvor er. osv.  Skal teste denne tiny ribbons :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...