Gå til innhold

LevelD simulation 767


Anbefalte innlegg

Hei folkens! 
Har hatt en 10 års pause fra fly simulatorer inntil nå august. Og har fulgt miljøet heller dårlig. 
Uansett, den gangen hadde jeg en maskin fra LevelD Simulations som min absolutte favoritt. Noen som vet stå der? Nettsiden er der, men lite nytt å lese.

Vet noen av dere om Roald Hansen fortsatt er aktiv? Husker han som en stor ressurs for oss mindre kyndige den gang. Og da særlig på LevelD. 
 

mvh Jørn 😊

Endret av Jørn Jovik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Jørn Jovik endret tittelen til LevelD simulation 767
12 hours ago, Jørn Jovik said:

Hei folkens! 
Har hatt en 10 års pause fra fly simulatorer inntil nå august. Og har fulgt miljøet heller dårlig. 
Uansett, den gangen hadde jeg en maskin fra LevelD Simulations som min absolutte favoritt. Noen som vet stå der? Nettsiden er der, men lite nytt å lese.

Vet noen av dere om Roald Hansen fortsatt er aktiv? Husker han som en stor ressurs for oss mindre kyndige den gang. Og da særlig på LevelD. 
 

mvh Jørn 😊

 

Offisielt svar fra Level-D/Flight1...

 

Level-D.png.a13243c05502b9218ce85e591e87feae.png

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...