Gå til innhold

Showtime


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem
Quote

Knallbra bildeserie, Ernst🙂

Quote

Flotte bilder Ernst! Artig å se litt DCS også her inne :D

Takker begge to :) .    Joda,  det er artig med DCS.  Jeg har vært "borte" fra DCS ei stund, pga for slapp PC,  men oppgraderte da det ble nødvendig i forhold til MSFS2020.  Sistnevnte har jo et fantastisk potensiale som flysim,  men har en lang vei å gå angående flymodellene.  Nå har det heldigvis begynt å skje noe fra 3djeparts utviklere,  men da må Microsoft/Asobo først få orden på den underliggende flightmdl.  Til normale flybevegelser og langturer med autopilot,  er det sikkert greit nok,  men straks man beveger seg innenfor mer avanserte manøvrer,  er MSFS helt ubrukelig. Er spent på hvordan A2A og Milviz løser dette ?   Heldigvis har DCS et stadig bedre tilbud til de som liker warbirds og heftige jagerfly.  Riktignok en bratt lærekurve,  men belønningen er svette og søvnløse netter,  og en meget troverdig realisme :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 20.10.2020 at 20.56, Ernst K.Furuhatt said:

Takk til Fredrik Edvardsen for tips og link til flymodell  😃

Bare hyggelig! Jeg har troa på at modulen deres kommer til å bli knallbra, og ikke minst er det spennende at de har teamet opp med Dino Cattaneo (IndiaFoxtEcho) forhåpentligvis betyr det at vi får se flere av prosjektene hans i DCS fremover. Jeg er litt svak for M-346, så jeg håper vi får se Dino sin i DCS, og så har Frecce Tricolori Virtuali såvidt vist frem en G-91 som de har jobbet med, så dette blir spennende.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Quote

Frecce Tricolori Virtuali såvidt vist frem en G-91 som de har jobbet med, så dette blir spennende.

Veldig bra,  kanskje de prøver seg på Starfighter etter hvert også :D  .  DCS er blitt veldig spennende,  og jeg har MYE å ta igjen siden sist.  Realismen er jo kommet veldig langt,  så her må man skynde seg langsomt,  men nå har jeg heldigvis PC som takler en del utfordringer :D 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...