Gå til innhold

Med LongEZ hos Snåsamannen


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Stadig noe nytt i MSFS,  og denne gangen var det på tide å prøve Kjetil Håvans "Bush airfields of Norway",  en flott samling med passe utfordrende bush-striper rundt omkring.  Valgte å starte med Snåsa,  og samtidig teste "hjemmebygget" LongEZ fra "Indiafoxtecho".   Sistnevnte skulle være godt kjent

hos flyinteresserte ,  og er egentlig ikke spesielt egnet til korte gress-striper,  men straks man er i lufta er det et svært behagelig reiseredskap.  Koste meg rundt Snåsatraktene på søndagsmorgenen :) .

sn1.jpg

sn2.jpg

sn3.jpg

sn4.jpg

sn4b.jpg

sn5.jpg

sn6.jpg

sn6b.jpg

sn7.jpg

sn8.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Woaw, den i video’n må være noe modifisert, da den virker råere enn «min» utgave.  Riktignok har jeg både rollet og loopet min, men det foregikk nok ikke like raskt og elegant som hos «Flight Chops» 😁.  Indiafoxtecho LongEZ mangler korrekt aerodynamik på canard-vingen, og flyr mer som et vanlig fly, og er en ganske så enkel modell.  Men den er rask og akkurat nok spesiell til at æ bare måtte ha den, i en ellers så slunken hangar ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ohhh. Det var stilig da. Det er vel ikke paywarekvalitet over mine scenery, men jeg synes det er for mye arbeid i å gjøre alt ORBX kvalitet for free download. Men håper det duger likevel. 🙂
Arti maskin den der. Seriøs jagerflyfeeling regner jeg med. Agil og villig i lufta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Quote

Det er vel ikke paywarekvalitet over mine scenery, men jeg synes det er for mye arbeid i å gjøre alt ORBX kvalitet for free download.

Kvalitet så det holder,  artig og utfordrende for bushflyvning :D  . LongEZ`n har litt jagerflyfeeling ja,  men  egentlig mangler det en del i pitch-planet på flightmodellen til MSFS,  som går igjen i alle flymodeller.  Håper virkelig det rettes opp i kommende patcher .

 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...