Gå til innhold

Unreal Weather - Live METAR support for MSFS


Anbefalte innlegg

1 minute ago, Kjetil Håvan said:

Har du fått prøvd den? Han hevder den er bedre enn default?! Jeg får prøve selv også! 🙂 

Den ligger aktiv, og jeg ser at den forandrer vær - men jeg er usikker på om den er så mye bedre enn default.

Testet et par dager i morgentåka på Østlandet, og fikk dessverre knallblått både på Gardermoen og Kjeller selv om METAR varslet tåke både her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg kjøpte REX weatherforce en gang for mye. Jeg ser på fora rundt om at den fremdeles er alt for buggy. Hvis det tar 2 år igjen å få den noenlunde (de greide det jo ikke på 2 år med p3d versjonen) grei. Da skal jeg vurdere den. Men den bør helst fungere tilnærmet prikkfritt. Ellers kjører jeg heller default. At været må være akkurat som nå, det er ikke viktig egentlig. Ikke for meg. Poenget må være at værmodellene fungerer som i virkeligheten, mener jeg da. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...