Gå til innhold

Gleder meg voldsomt


Morten Aalberg

Anbefalte innlegg

Ja, til at MS2020 tilbyr 737-800 NG. Flyr akkurat nå innover Norskekysten etter å ha forlatt Danmark i P3D V4.5. Dette en flight fra Alicante til Gardermoen. Utrolig stabil og flott simulator. Tar jeg utvendig view og tenker på hvordan dette kan bli blir jeg helt matt. Må vel belage seg på å se et år frem i tid men da har man noe å se frem til. Flyr forøvrig online i Virtual Norwegian som jeg også håper kommer på banen etterhvert. De gjør nok det.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan så si, men A320 e jo også et halvfabrikat. Med masse mangler. Vi får ta tiden til hjelp og se fremover, dette kan bli meget bra. Om A320 kommer opp på et real nivå setter jeg meg gjerne på den skolebenken og lærer meg flyet.  Men alt i alt, MS 2020 er meget spennende. Mener de burde srukturert sine patcher noe. For mye Not Fix og not startet. Og er det ting de har fixet kommer det nye feil. Virker som det er enorm vilje i teamet, men går det for fort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Bare ett eksperiment som viser att man kan få 737-800 til å fly i simulatoren pr.i dag.I dette tilfellet er det naturlig nok som vanlig i MSFS,att ikke allt er på stell.Men den flyr stødig og har ikke trimmproblemer som jeg har vært ute for med andre fly.Med tid og stunder så blir vel denne også kompatibel får man håpe.Tålmodighet er en dyd @Morten Aalberg.så vi får smøre oss med det 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en fantastisk tid for en simmer. En meget oppegående P3D med alt av fly og sceneries som er av interesse og hvor man får tilfredstilt sine behov for airline flights. Topp AI traffikk også.

Så har vi vår nye MS 2020 da. Den imponerer på de fleste felt og kommer nok til å bli knallbra etterhverr. Slik det er nå blir det for meg mest morro å se utviklingen steg for steg fremover, morro det også. Noen flotte VFR turer har det blitt over et vakkert land. Det som virkelig imponerer er alle dere dyktige ressurser der ute som leverer godsaker på løpende bånd. Det meste som free ware, helt rått.

Hadde storm i kastene på Værnes i går og sleit skikkelig med cessnaen, skal jeg være ærlig gikk ikke det noe særlig. Blåser litt i dag også så man får prøve på igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 17.10.2020 at 7.36, Morten Aalberg said:

 Virker som det er enorm vilje i teamet, men går det for fort?

Tror det. Da de annonserte i juli(?) at det ble launch i august ble jeg overrasket. Og litt skuffet. Tipper at om de hadde hatt til Mid-November med å finpusse ting som nedlastingen, checklister og en del INOP, så hadde langt flere fått et langt bedre førsteinntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...