Gå til innhold

ENVD - Vadsø Lufthavn, Vadsø


WF971 3/4

Anbefalte innlegg

Lmk6vbL.jpg

u6jW0SC.png

Vadsø er nå tilgjengelig på flightsim.to for nedlasting. Stor takk til AW som alltid hjelper til.

Spoiler

dcRrfEI.jpg

 

zrn1l87.jpg

Vadsø har blant annet en bratt 1.5% rullebane og en 30m høy klippe på østenden. Her er veldig ofte skyet, så man har god bruk for localizeren. Den har også groove textures på rullebanen, korrigert lys, apron, bygninger, og litt bedre terreng. Det er to versjoner av flyplassen i zip'en, sånn i tilfelle grooves ikke ser bra ut med ulike grafikkinnstillinger.

Dermed er Varangerhalvøya ferdig! Nå skal Berlevåg og Båtsfjord finpusses (rullebanene er ikke så bra), og alle skal gjøres klare til vinter. Regner med å oppdatere dem enkeltvis, men kanskje jeg i framtiden skal laste dem opp under i én zip? Litt usikker. 

 

Kritikk og råd og sånt tas alltid imot med takk.

Spoiler

ifnTRCJ.jpg

luOHRKr.jpg

RoCpAPM.jpg

 

Nedlasting: https://flightsim.to/file/1677/envd-vadso-airport-vadso

Endret av WF971 3/4
Glemte ting
  • Like 5
  • Thanks 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Freddy Wilhelmsen said:

Hei!

Da fjerna jeg min versjon av ENVD på flightsim.to da du har kommet mye lengre enn meg her :).

Btw: Hva er grooves ?

Jeg har noen artifacts på tarmac og runway.. har dette sammenheng med "grooves" ?

Freddy

Screenshot 2020-10-13 095018.jpg

Det er kutt i asfalten for å drenere vann, slik at selv en 'våt' rullebane kan regnes som tørr og gi bedre utregninger for ytelse.
Jeg får dessverre samme artefaktene som deg, så jeg ville benyttet "-ungrooved" versjonen. Håpet at folk med bedre hardware ikke kunne se dem. :( 

 

Håper ikke noen tenker, sånn btw, at det ikke godt kan eksistere to eller flere versjoner av en lufthavn/en fix 😃 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...