Gå til innhold

Merkelige teksturer på ENBR


Anbefalte innlegg

Hvis noen vil teste så er her en testversjon. Kun 2 parking og en enkel runway, men mye malejobb på bakken er gjort og nesten alle taxiways er inne med navn og riktig lys ifølge AIP. Har gjort litt terraforming. Lurer veldig på hva som har skjedd med høydedata i området, for når man fjerner default airport så står man igjen med et enormt bombekrater.

midlertidig link til v0.0.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testversjon v0.0.2. Har fått på plass parking, sloped runway, noen greier strødd rundt omkring og kanskje reparert vannet for kompatibilitet med sørnorge vannfiks og bergen vannfiks?

edit: skulle også være med RWY AHEAD merkinger, men de har visst falt ut.

 

Microsoft Flight Simulator 10_13_2020 8_50_36 AM.jpg

Endret av Kjetil Garpestad
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, Kjetil Garpestad said:

testversjon v0.0.2. Har fått på plass parking, sloped runway, noen greier strødd rundt omkring og kanskje reparert vannet for kompatibilitet med sørnorge vannfiks og bergen vannfiks?

edit: skulle også være med RWY AHEAD merkinger, men de har visst falt ut.

 

Microsoft Flight Simulator 10_13_2020 8_50_36 AM.jpg

Lærte noe i går om custom markings. Sjekk denne videoen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort ferdig oppmerking på bakken med stand nummer og fått inn taxiway signs (basert på videoer og gjetting). Lagt til litt mer GA parking, vehicle ruter og byttet ut noen bygninger med noen som ligner litt mer. Gjort litt mer med aprons og justert rullebanen. Ca denne versjonen vil bli lastet opp til flightsim.to etter hvert, når den er skikkelig testet.

v0.0.5

(Dersom noen vil lage et tillegg med 3D bygninger så støtter jeg det, men det er ikke noe jeg planlegger å lære meg med det første)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Kjetil Garpestad said:

Har gjort ferdig oppmerking på bakken med stand nummer og fått inn taxiway signs (basert på videoer og gjetting). Lagt til litt mer GA parking, vehicle ruter og byttet ut noen bygninger med noen som ligner litt mer. Gjort litt mer med aprons og justert rullebanen. Ca denne versjonen vil bli lastet opp til flightsim.to etter hvert, når den er skikkelig testet.

v0.0.5

(Dersom noen vil lage et tillegg med 3D bygninger så støtter jeg det, men det er ikke noe jeg planlegger å lære meg med det første)

Det ser veldig bra ut nå! 👍

Skjermbilde (484).jpg

Skjermbilde (482).jpg

Skjermbilde (487).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...