Gå til innhold

SoFlys billige og gode vær presets


Anbefalte innlegg

Det hagler med nye muligheter for oss simmere for tida. For oss som prøver å ha to bein å stå på (oppdatere både FS2020 og X-plane) er det dyre tider! Et utall av fristende kjøp ligger og venter! I tillegg sparer jeg til nytt skjermkort.😀 Det meget positive nå er de mange meget gode tilpasningene som gjøres til FS2020. Hurra og takk til de meget aktive og dyktige folkene våre som nå har oppdatert de fleste norske flyplassene. Benytter anledningen til å gi uttrykk for et sterkt ønske - Tromsø (ENTC)! Håper noen kan kaste seg over den utfordringen!

Jeg har ventet med å kjøpe REX Weather Force,  som jeg har hatt tidligere, fordi jeg har prioritert andre kjøp! Oppdaget litt tilfeldig SoFly sine vær presets https://sofly.io/ til fs2020. Tenkte at dette var trolig "fattigmanns" løsning. Ble veldig positivt overrasket! Dette holder i lange baner for meg nå. For bare 5.5 EURO er det god valuta for pengene slik jeg ser det! SoFly står jo også for den utmerkede guiden til FS2020. Siden jeg kjøpte via Orbx Central skjedde installasjonen automatisk! 

For alle i min situasjon er det anbefales det sjekke denne muligheten. 😀

Endret av Jan R. Alexandersen
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...