Jan R. Alexandersen Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 (endret) Det hagler med nye muligheter for oss simmere for tida. For oss som prøver å ha to bein å stå på (oppdatere både FS2020 og X-plane) er det dyre tider! Et utall av fristende kjøp ligger og venter! I tillegg sparer jeg til nytt skjermkort.😀 Det meget positive nå er de mange meget gode tilpasningene som gjøres til FS2020. Hurra og takk til de meget aktive og dyktige folkene våre som nå har oppdatert de fleste norske flyplassene. Benytter anledningen til å gi uttrykk for et sterkt ønske - Tromsø (ENTC)! Håper noen kan kaste seg over den utfordringen! Jeg har ventet med å kjøpe REX Weather Force, som jeg har hatt tidligere, fordi jeg har prioritert andre kjøp! Oppdaget litt tilfeldig SoFly sine vær presets https://sofly.io/ til fs2020. Tenkte at dette var trolig "fattigmanns" løsning. Ble veldig positivt overrasket! Dette holder i lange baner for meg nå. For bare 5.5 EURO er det god valuta for pengene slik jeg ser det! SoFly står jo også for den utmerkede guiden til FS2020. Siden jeg kjøpte via Orbx Central skjedde installasjonen automatisk! For alle i min situasjon er det anbefales det sjekke denne muligheten. 😀 Endret 10. oktober 2020 av Jan R. Alexandersen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 11. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 11. oktober 2020 Ikke tema her i gården å gå for vær preset ..hadde det vært en nøyaktig værgenerator så hadde vi snakket 😵 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Øystein Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 Du får gratis weather-presets her: https://flightsim.to/file/1566/extra-weather-presets-for-msfs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.