Gå til innhold

Turbulens


Sander Johansen

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Veldig plaget med dette, spesiellt ser jeg mye til at flyene vipper rundt lengdeaksen, dvs vingen dreier til høyre-venstre-høyre hele tiden (er på autopilot) i konstante bevegelser. Hvis noen vil prøve så er et godt (på min) PC en tur fra ENST til ENRA i 5000' et godt eksempel. Og ja, jeg har prøvd alle mulige justeringer på Logi Yoken min.

Nok om det, spørsmålet er om det går ann å slå av/justere ned turbulensen? Så et eller annet om å lage nye windlayers fra cockpit men får det ikke til 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.10.2020 klokken 11.30 skrev Sander Johansen:

Veldig plaget med dette, spesiellt ser jeg mye til at flyene vipper rundt lengdeaksen, dvs vingen dreier til høyre-venstre-høyre hele tiden (er på autopilot) i konstante bevegelser. Hvis noen vil prøve så er et godt (på min) PC en tur fra ENST til ENRA i 5000' et godt eksempel. Og ja, jeg har prøvd alle mulige justeringer på Logi Yoken min.

Nok om det, spørsmålet er om det går ann å slå av/justere ned turbulensen? Så et eller annet om å lage nye windlayers fra cockpit men får det ikke til 😐

 

Den 30.10.2020 klokken 22.30 skrev Hansi62:

Har samme problemet - flyr cessna172 og blir nesten sjøsyk - selv om vindmåleren på G1000 indikerer kun 2kts

Har vært plaget med dette selv siden tidenes morgen.. Men i dag fant jeg problemet!!!

Det fikset problemet mitt!

Dette må du gjøre!

Turn the airmodel option from Legacy to Modern. That will solve the problem.
Legacy option is for those who have transfered airplanes from Fsx to MSFS2020. That’s all I know

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...