Gå til innhold

Addon scenery lastes ikke.


Anbefalte innlegg

Som sagt, addon scenery lastes ikke etter at jeg kjøpte ny pc og lastet ned simulatoren på nytt.

Jeg legger addon inn som  før i community folderen, men simulatoren laster det ikke. Jeg skjønner ikke hva som foregår, det fungerte jo smertefritt på min gamle pc. 

Noen som har vært bort i samme problem eller har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Asbjorn Knutsen said:

Som sagt, addon scenery lastes ikke etter at jeg kjøpte ny pc og lastet ned simulatoren på nytt.

Jeg legger addon inn som  før i community folderen, men simulatoren laster det ikke. Jeg skjønner ikke hva som foregår, det fungerte jo smertefritt på min gamle pc. 

Noen som har vært bort i samme problem eller har noen tips?

Sjekk hvilken sti som står nederst i UserCfg.opt. Denne finner du i C:\Users\username\AppData\Local\Packages\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe\LocalCache

Slett Content.xml som ligger i samme mappe (evt. flytt den et annet sted).

Start simmen på nytt og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Asbjorn Knutsen said:

Takk for raskt svar.

Slettet Content.xml , men det ble ingen forandring.

Stien i UserCfg.opt slutter i mappen før Community mappen. Prøvde å legge Community til i stien, det skulle jeg ikke gjort for simmen lastes ned på nytt igjen. Ja ja , kansje det virker etterpå 😯

Community og Official mappene skal ligge direkte under denne stien, men det skal ikke stå Community der...

Skjermbilde.PNG.d76e5866432ec944673d705fc92afd84.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for begge svar. Jeg finner ikke noe galt med oppsettet mitt. Community mappen er riktig i forhold til UserCfg.opt.

Allt er standard oppsett, samme som på min gamle pc.

Simmen ser ikke addon filene jeg har lagt i Community mappa. Jeg har pakket ut addon med 7-zip og også prøvd med win zip, ingen forskjell.

Hvordan får jeg forandret plasseringen hvor jeg legger addons, må det gjøres mens MSFS2020 installeres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...