Gå til innhold

Ikke et kjedelig sekund!


Anbefalte innlegg

På denne turen fra Khatmandu til Dolpa. Blir mye sightseeing i fs2020 i påvente av kvalitetsfly....

Denne turen hadde alt; spennende vær, flott landskap og utfordrende approacher( dessverre litt for utfordrende...). Første leg gikk til til ei gress stripe i Gorkha, ca 30 nm vest for vnkt. Fine forhold og landinga gikk uten problem. Så videre noen nm til Pokhara flyplass. Igjen ok forhold. Så gikk ruta til Dhorpatan, og der fant jeg ikke gress stripa...., så fløy videre opp blant Himalayas storslåtte fjell til Dolpa. Turens endeholdeplass, som også endte svært dårlig egentlig....

Prøvde meg først på rwy 16. Klarte ikke å stabilisere meg på finalen, tvang flyet ned med det resultatet at jeg ikke klarte å stoppe i tide. Pga at jeg har crash off kom jeg meg opp igjen hehe(realisme i høysete her!), prøvde på nytt nå rwy 34. Samme kråkeflying og måtte gå rundt. På siste forsøket smelte jeg igjen flyet ned på 34, klarte ikke nå heller å stoppe i tide, men holdt meg på bakken uten å velte, så kom meg bort til parking da 😄

Kan virkelig anbefale denne turen! Eneste addon er Dolpa flyplassen som ligger på flightsim.to 

Skjermbilde (960).jpg

Skjermbilde (961).jpg

Skjermbilde (964).jpg

Skjermbilde (966).jpg

Skjermbilde (967).jpg

Skjermbilde (968).jpg

Skjermbilde (969).jpg

Skjermbilde (970).jpg

Skjermbilde (972).jpg

Skjermbilde (973).jpg

Skjermbilde (976).jpg

Skjermbilde (978).jpg

Skjermbilde (981).jpg

Skjermbilde (982).jpg

Skjermbilde (983).jpg

Skjermbilde (989).jpg

Skjermbilde (991).jpg

Skjermbilde (993).jpg

Skjermbilde (994).jpg

Skjermbilde (995).jpg

Skjermbilde (996).jpg

Skjermbilde (997).jpg

Skjermbilde (999).jpg

Skjermbilde (1000).jpg

Skjermbilde (1002).jpg

Skjermbilde (1003).jpg

Skjermbilde (1005).jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomenalt!
FS2020 kan være noe frustrerende teknisk innimellom, men jaggu er det mye positivt også. Dette er en dimensjon vi aldri før har opplevd (meg bekjent) i noen simulator.
Jeg tar din oppfordring og drar på tur!

Endret av Jabrak
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...