Gå til innhold

Helikoptre


Anbefalte innlegg

Det skal sannsynligvis komme offisiell DLC hver 2. til 3. mnd. Den første av disse er forventet å inneholde et helikopter.
Ellers vil det normalt komme oppdateringer hver måned som vil veksle mellom forbedringer av scenery (som den nye Japan-oppdateringa) og forbedret simulering

https://www.windowscentral.com/microsoft-flight-simulator-dlc-updates-roadmap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
6 hours ago, Varvik said:

Jeg trodde feks helikoptre skulle ha en gratis pakke med noen helikoptre?

Microsoft Flight Simulator will get paid DLC expansions — first including helicopters

Microsoft Flight Simulator will also introduce paid DLC every "two to three months," set to add new flagship features outside of the free updates and content refreshes. Those milestones will delve into new facets of simulation, beyond its initial focuses for launch content.

The first DLC for Microsoft Flight Simulator plans to introduce helicopters, expanding its simulation with a new class of transport. The team has explored helicopter models, set to provide a framework for the vastly different systems and aerodynamics, over the existing plane roster. It expects the paid DLC to include a selection of helicopters, helipads, playable missions, and other luxuries beyond the raw implementation.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... så det for en tid tilbake.  Må si jeg ble ganske skuffet. Forstår at det sikkert er komplisert, og de vil heller gjøre det som er der best mulig enn å legge til nytt som sikkert ikke fungerer helt som det skal også det.
Men 2022...   føles veldig lenge til nå....  kan jo bli desember 2022 liksom... :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden skrev Morten:

Ja... så det for en tid tilbake.  Må si jeg ble ganske skuffet. Forstår at det sikkert er komplisert, og de vil heller gjøre det som er der best mulig enn å legge til nytt som sikkert ikke fungerer helt som det skal også det.
Men 2022...   føles veldig lenge til nå....  kan jo bli desember 2022 liksom... :(

Jeg vil heller at dem tar seg tid til å gjøre det skikkelig enn den håpløse helikopter simuleringen i P3D. Selv tror jeg helikoptre er nærmere enn vi tror :) 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...