Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 6. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 6. oktober 2020 Noen som vet hva som kan være galt? https://flightsim.to/ lar meg ikke laste opp flystripene mine. Vil de ikke ha de, så er det vel greit for meg. 🤣 Aner ikke hva som ikke er allowed. Gjorde ikke noe spesielt forrige gang heller. Navngav den, og lasta den opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 7. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 7. oktober 2020 vil vel kanskje heller ha dem som zipfiler ? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 7. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 7. oktober 2020 Merkelig, det skal være mulig å laste opp .rar filer. Du kan evt. prøve å en .zip, er det de fleste anbefaler. Mener du trenger ett eksternt program for åpne .rar filer og det er litt dumt kanskje 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 .rar er for litt viderekomne og de få kb som du tjener på .rar fremfor .zip vil skape mye irritasjon hos alle de som aldri har hørt om .rar før. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. oktober 2020 Dere hadde rett ja. Det var rar fila som ikke ble godkjent. Enda den står som reelle alternativ på siden deres. Kanskje de burde ta vekk rar støtten fra infoen heller. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.