Gå til innhold

Hvilke fly er mest stabile Fs2020?


Anbefalte innlegg

Hej alle

Nu er der gået en stund siden Fs2020 kom på markedet. Og ved læsning her i forummet er der mange up and downs. Jeg synes også, at det er ganske tydeligt at akkurat nu er det vfr flyvning der "hitter" mest. Så derfor er det vel nærliggende at lure på hvilket af de fly der er repræsenteret i Fs2020, der kommer så nær på virkeligheden som muligt? Min egen oplevelse er, med de fly jeg har prøvet, at det er meget afhængigt af indstillingerne controls m.m.? Jeg ser jo mange fine billeder af ture og tænker, at det kunne være godt at kende indstillingerne på de enkelte fly. Ved ikke om det bliver for omfangsrigt, men kunne måske være en alternativ måde at snakke om selve flyene på?🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Robert Hulthin skrev:

TBM930/DA62/JBM VL3 de er ganske bra
stort sett de jeg har testet 
Default "bussene"/Airliners  er BARE søppel i mine øyne

controllere må justeres (sensivitet)for den enkelte bruker da utsyret kan oppføre seg forskjellig hos andre brukere

TBM930 har store bugs med turboprop simuleringen i likhet med Caravan og 350, men utover det er det et fint fly. Jobbes vel med å fikse PT-6 turboprop simuleringen. DA62 trenger over 50% throttle for å settes i bevegelse. Usikkert hva som er problemet her. I lufta er det helt greit det lille jeg har testet. Etter min mening er 152 og Salvage Cub en av de beste flyene i FS2020. XCub også hvis man ser bort fra performance problemer. Default jetflyene er det som du sier bare å styre unna inntil videre, dem har alt for mange problemer :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i P3D været utrolig glad for Q400 og DA62. De gik an og lære at flyve, selv med mit niveau. Håber de kommer i MSFS2020 også. De er ihvertfald værdt at vente på. Jeg prøvede igår TBM 930 og den har jo de bugs i nævner, men i luften er den ganske stabil. Jeg har prøvet lidt frem og tilbage med controllerenes stabilitet, men har endnu ikke fået til at finde en indstilling der giver nogenlunde ro? Måske det også er et spørgsmål om tålmodighed hen mod kommende updates? De to airliners synes jeg er svære, men synes også at de er tydeligt at de trænger updates - eller måske afvente at Aerosoft, PMDG med flere får data nok til at lave fly, der i det mindste går an at flyve uden alt for mange overraskelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tilbragt flest timer med Icon A5 og synes den oppfører seg ganske så greit. Men det skulle jo bare mangle når den har færre knapper enn en gjennomsnittlig bil. 

Den har heller ikke AP, et potensielt problem mindre. 

Allikevel har de prestert å ha inop på knapp for vannpumpa som er ganske vesentlig når man skal ta av fra vann. 

Den tenner heller ikke varsler som den skal ved run-up. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TBM er fin fin når man lærer den at kende. Tror mange vi er lidt for hurtige med hvad virker og ikke virker. Det er åbenlyst at flyene trænger updates, men i mit tilfælde med f.eks TBM 930 viste det sig hurtigt, at da jeg lærte at flyve den kunne man ganske fint komme udenom de bugs m.m. der var. Så moralen må endnu engang være, at tålmodighed er en dyd.😅

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...