Gå til innhold

EN15 Maarud airfield


Kjetil Håvan

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Da har jeg i hui og hast gjort en versjon av EN15 Maarud airfield. Jeg skjønner at man måtte være meget skilled for å lande der i default scenery. Det var rene berg og dalbanen der.
Men dette er bare en basic versjon, der jeg jeg bytta ut noen av bygningene, til noe kanskje litt mer likt real iallefall?? La til noen biler og noen containere og stasj.
Gårdsbygningene står uten hus, da jeg ikke kunne finne noe fra default assets som er i nærheten engang.

Alt her er altså generic buildings og objects. Men nå er den flybar iallefall.

https://1drv.ms/u/s!Agt28bjGchS2tw0BBw1kfis-k7bi?e=gmmXQu

 

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.10.05 - 17.08.41.43.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.10.05 - 17.09.02.09.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.10.05 - 17.09.15.55.jpg

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2020.10.05 - 17.11.30.75.jpg

  • Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk for det. Ikke så store jobben var. Ser nå at takene på fabrikken er flate og ikke "flertak", som det jeg har satt inn?! Tror jeg da. Jeg har ikke noe bildematerialer å jobbe med akkurat, men det får hyre for nå.
Hvis noen som vet mer om plassen, som vil jobbe videre med denne, så bare si fra hvis interessant. Da sender jeg bare prosjektfolderen videre. 🙂

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...