Gå til innhold

ENBR og ENZV ønskes


alfme

Anbefalte innlegg

Har noen ENBR og/elle ENZV på gang?

De dukker sikkert opp hos de kommersielle produsentene en  gang, men det er da ikke nødvendig med så mye detalje som det disse bruker. Helt unødvendig med riktige registreringsnummer på kjøretøyene, og synbare navn på flaskene i mineralvannsautomatene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt noen dager på et hobbyprosjekt av ENZV. Bruker bare default stæsj fra sdk. Har fått inn riktige navn på gates og taxiways og det ser ut som atc og ai traffic klarer å bruke de. Har også gjort litt med paint lines og aprons for å forbedre litt her og der. Mangler fortsatt mye og kan ikke love at det blir ferdigstilt da jeg ikke har peiling på hva jeg driver med, men hvis noen vil teste det så kan denne filen ligge tilgjengelig ut uka kanskje? midlertidig google drive link

 

Microsoft Flight Simulator 10_5_2020 8_42_42 AM (2).jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg at noen tar fatt på en slik jobb. Laget selv mange terminaler til norske flyplasser i X-plane, som var en vesentlig enklere oppgave, og med et formidabelt bibliotek av ferdige objekt å velge i, og som lett kunne kombineres for å oppnå mer enn gode noke terminaler og omgivelser. Håper bare at noe av dem som stod bak bibliotekene setter en fot i denne leiren også. Noe som sikkert ville være til stor hjelp til dere entusiaster som alle vi andre er avhengig.

Endret av alfme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...