Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 30. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 30. september 2020 Opplever at aileron trim (mappet på buttons) ikke fungerer bra. Banker jeg venstre fra level flight, og retter opp så vil flyet rulle ut med svak høyre bank og må trimmes venstre for level flight. Samme skjer ved en høyre bank. Controller er en Saitek yoke, satt opp med riktig (for meg) sensitivity og romslig deadzone. Kjent bug, eller er det noe hos meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Akkurat det vet jeg ikke om jeg har opplevd, men jeg opplever at trim er alt for sensitiv på enkelte fly. Om du holder inne trim knappen så går flyet helt bananas på enkelte modeller. Det skal det ikke gjøre i virkeligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André S. Klophus Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Er særdeles misunnelig på en kompis som har Saitek Trimhjulet...da er det en drøm å få trim perfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 1. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 1. oktober 2020 Hos meg fungerer alt bra i simmen bortsett fra trim. Den er helt latterlig ustabil til tider... Selv om luften er rolig, og speeden er gjevn forandrer den seg hele tiden. Hadde det vært så vanskelig å trimme ut en C-172 i virkeligheten så hadde jeg aldri greid å ta lappen 😂 I p3d hadde jeg aldri slike trim problemer... håper de kommer opp med en fix snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Erfarer at det tar for lang tid før simmen reagerer, når man trykker på knappen, så det er vanskelig å justere med et enkelt knepp. Bare se på trimhjulet på skjermen mens du trykker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. oktober 2020 Enig at den er treg og unøyaktig, problemet er mere at når jeg ruller ut av svingen så vil motsatt vinge droppe ned litt og trenge trimming for å få level flight. Tror vi alle er enige i at trimmen ikke er optimal og får vente på fix Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.