Gå til innhold

ENCN Wanted!


August78

Anbefalte innlegg

Regner med å slippe en førsteutgave noen uker etter jeg kommer hjem... såfremt SDK ikke feiler, noe som 6.0 gjør. Blir da uten korrekt afcad da jeg ikke ønsker å bruke den skjelvende, interne editoren til det for tiden, mange mennesker som sliter med den til litt større flyplasser. Jeg avventer Airport Design Editor til slikt da jeg ikke ønsker å være forsøkskanin mer enn jeg allerede har vært. Gjør ferdig tårnet og noen endringer på terminalen her ute, vel og merke når sjarken ligger noenlunde stille. Håper Gaya ikke lager sloppy afcad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påvente av Andrews scenery (gleder meg til det) måtte jeg bare ta saken i egne hender. Var så mye tull med parking på Kjevik. Dette er en amatør-utgave av flyplassen, og jeg kommer bare til å slette den etter Andrew har sluppet sitt scenery for ENCN :) 

 

https://1drv.ms/u/s!AvJtotxJvmiXvRsaAj_pNgovkkAh?e=Y49I2q

Endret av August78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til orientering er mitt midlertidige scenery for ENCN (link over) nå på versjon 2.0 :) 

  • Taxiways A, Y, B, C, F og G er representert
  • Stands på main apron er representert
  • De-iceing area er representert
  • Kun default sim objects er benyttet
  • Danskebåten + cargoship ved Xtrata nikkelverk er representert
  • Domkirka i Kvadraturen er representert

Igjen, dette er ikke proft laget. Det er laget av meg, en amatør som aldri har gjort noe i SDK før (verken i denne eller noen andre simmer). Den er utviklet fordi jeg irriterte meg over stands var feil i default scenery, og så har det bare vokst og vokst. Når @Andrew Thomsen får sluppet sitt ENCN scenery kan vi alle kvitte oss med mitt makkverk :) 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer normalt ikke i innlegg som spør om jeg kan lage noe. Jobb har jeg nok av i virkeligheten, og scenery er en hobby for min del, ikke en butikk man kan bestille ting i, der jeg sitter klar til å lage alt mulig. De som er interessert i ENCN får følge med i screenshot forumet da jeg ikke ønsker å opptre i flere tråder om samme emne samtidig. August, well done uansett - kaller meg selv ikke proff heller, og nå sitter jeg igjen på skolebenken. For tredje gang gjennom mange simulatorer, og har egentlig lite lyst til å gjøre alt på nytt 😉

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...