August78 Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 Kjære sim-kolleger! Jeg har forskrekkelig lyst på ENCN scenery som i det minste gir meg korrekt parking. Ellers er egentlig ENCN ganske grei i default. 200 kr (vipps) til den første som lager en akseptabel representasjon av ENCN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 29. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 29. september 2020 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
August78 Skrevet 29. september 2020 Forfatter Del Skrevet 29. september 2020 Fantastisk, @Augustin Winther! Du får PM meg ditt mobilnummer så vippser jeg deg når du er ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 29. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 29. september 2020 1 minutt siden, August78 skrev: Fantastisk, @Augustin Winther! Du får PM meg ditt mobilnummer så vippser jeg deg når du er ferdig Er ikke jeg som arbeider med den hehe, om du klikker inn på posten så ser du at det er Andrew Thomsen som arbeider med ENCN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
August78 Skrevet 29. september 2020 Forfatter Del Skrevet 29. september 2020 Akkurat nå, Augustin Winther skrev: Er ikke jeg som arbeider med den hehe, om du klikker inn på posten så ser du at det er Andrew Thomsen som arbeider med ENCN Aha! Vel, Gode gamle Andrew. Gleder meg til å se når den er ferdig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 Har litt igjen der og til sjøs i morra, så det må vente litt. Oppdatert afcad kommer ikke før ADE verktøyet er ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
August78 Skrevet 30. september 2020 Forfatter Del Skrevet 30. september 2020 Den er god, Andrew! God tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 3. oktober 2020 Mens du/dere venter så kan du se hva du venter på Noen bilder ...Desverre ikke mye å gjøre med været (real) 10 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
August78 Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2020 Ser veldig bra ut *fornøyd* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Bra jobbet som alltid, Andrew. Ellers gleder jeg meg til Gaya slipper Kjevik som lovet, når enn det blir... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Regner med å slippe en førsteutgave noen uker etter jeg kommer hjem... såfremt SDK ikke feiler, noe som 6.0 gjør. Blir da uten korrekt afcad da jeg ikke ønsker å bruke den skjelvende, interne editoren til det for tiden, mange mennesker som sliter med den til litt større flyplasser. Jeg avventer Airport Design Editor til slikt da jeg ikke ønsker å være forsøkskanin mer enn jeg allerede har vært. Gjør ferdig tårnet og noen endringer på terminalen her ute, vel og merke når sjarken ligger noenlunde stille. Håper Gaya ikke lager sloppy afcad... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
August78 Skrevet 21. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2020 *venter i spenning* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
August78 Skrevet 28. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2020 Har du lyst til å gi en liten statusoppdatering, @Andrew Thomsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
August78 Skrevet 3. november 2020 Forfatter Del Skrevet 3. november 2020 (endret) I påvente av Andrews scenery (gleder meg til det) måtte jeg bare ta saken i egne hender. Var så mye tull med parking på Kjevik. Dette er en amatør-utgave av flyplassen, og jeg kommer bare til å slette den etter Andrew har sluppet sitt scenery for ENCN https://1drv.ms/u/s!AvJtotxJvmiXvRsaAj_pNgovkkAh?e=Y49I2q Endret 3. november 2020 av August78 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
August78 Skrevet 9. november 2020 Forfatter Del Skrevet 9. november 2020 Til orientering er mitt midlertidige scenery for ENCN (link over) nå på versjon 2.0 Taxiways A, Y, B, C, F og G er representert Stands på main apron er representert De-iceing area er representert Kun default sim objects er benyttet Danskebåten + cargoship ved Xtrata nikkelverk er representert Domkirka i Kvadraturen er representert Igjen, dette er ikke proft laget. Det er laget av meg, en amatør som aldri har gjort noe i SDK før (verken i denne eller noen andre simmer). Den er utviklet fordi jeg irriterte meg over stands var feil i default scenery, og så har det bare vokst og vokst. Når @Andrew Thomsen får sluppet sitt ENCN scenery kan vi alle kvitte oss med mitt makkverk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Grei representasjon dette her! Fint å endelig få fylt tomrommet på Torvet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Jeg svarer normalt ikke i innlegg som spør om jeg kan lage noe. Jobb har jeg nok av i virkeligheten, og scenery er en hobby for min del, ikke en butikk man kan bestille ting i, der jeg sitter klar til å lage alt mulig. De som er interessert i ENCN får følge med i screenshot forumet da jeg ikke ønsker å opptre i flere tråder om samme emne samtidig. August, well done uansett - kaller meg selv ikke proff heller, og nå sitter jeg igjen på skolebenken. For tredje gang gjennom mange simulatorer, og har egentlig lite lyst til å gjøre alt på nytt 😉 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.