Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 28. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 28. september 2020 Hvis man laster inn Navigraph vil den da totalt erstatte MSFS sin database (noe jeg tviler på) ? Hvis ikke finnes det noen måte å få til det på? Bare spør siden det kryr av obsolete Waypoints og Navaids i MSFS (samme som i P3D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 28. september 2020 Navigraph holder på med noe til Info 😉 Beta testing pågår 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
August78 Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 Navigraph vil ikke erstatte MS default nav database. Den vil brukes i stedet for, men kan enkelt avinstalleres via navigraph beta appen (tar 2 sekunder å gjøre). Det er mye rart med simmen når det gjelder akkurat dette. Den slår automatisk sammen ils og transitions selv om du ikke har valgt transititions, og det er ingenting navigraph kan gjøre noe med. Den fjerner heller ikke obsolete waypoints så vidt jeg forstår. Disse bare dukker opp "selv om navigraph databasen burde ha fjernet dem". Asobo må fikse disse tingene før Navigraph vil kunne funke som i p3d osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 29. september 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. september 2020 Ok, takk for svar. Tenker jeg gjenåpner mitt Navigraph abbonement og krysser fingrene 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 29. september 2020 Bare å vente til SDK er i orden så de kan få det til å virke optimalt fra Navigraph Mye som står og venter på brukanes SDK 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.