Gå til innhold

ENSS - Vardø Lufthavn Svartnes


WF971 3/4

Anbefalte innlegg

Da er jeg saktens ferdig med Vardø.

Spoiler

paIXJpc.jpg

Hurra: For det meste er det oppdatert alt av taksebaner, aprons og rullebaneprofil, samt alt terrenget øyeblikkelig rundt. Innflygingsleden i sør er også gitt litt kjærlighet så det skal ligne mere. Domen er på rett høyde (740 ca). 4.5 grader PLASI.

Uff: Selve Vardø by med høydene sine er ikke fiksa på. Ganske grell tunnel like ved nordre ende også. Innflygingslysene i sør er dessverre ganske ødelagte, så de står høyt på pri-lista for å endre. Hehe - det blir aldri bra nok! 

https://flightsim.to/file/942/enss-vardo-airport-svartnes

Spoiler

exkvLFb.jpg

5tsyx7T.jpg

tntRdHZ.jpg

NOo8C9n.jpg

XB3Phxo.jpg

uj0Pim2.jpg

fOkfiGa.jpg

 

 

 

Endret av WF971 3/4
glemte url
  • Like 5
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, WF971 3/4 skrev:

Da er jeg saktens ferdig med Vardø.

  Vis skjult innhold

paIXJpc.jpg

Hurra: For det meste er det oppdatert alt av taksebaner, aprons og rullebaneprofil, samt alt terrenget øyeblikkelig rundt. Innflygingsleden i sør er også gitt litt kjærlighet så det skal ligne mere. Domen er på rett høyde (740 ca). 4.5 grader PLASI.

Uff: Selve Vardø by med høydene sine er ikke fiksa på. Ganske grell tunnel like ved nordre ende også. Innflygingslysene i sør er dessverre ganske ødelagte, så de står høyt på pri-lista for å endre. Hehe - det blir aldri bra nok! 

https://flightsim.to/file/942/enss-vardo-airport-svartnes

  Vis skjult innhold

exkvLFb.jpg

5tsyx7T.jpg

tntRdHZ.jpg

NOo8C9n.jpg

XB3Phxo.jpg

uj0Pim2.jpg

fOkfiGa.jpg

 

 

 

Där var det fint,, TACK :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppdatering. Jeg har hele tiden trodd det var en sær bug som bare jeg hadde fordi all ground crew inkludert biler som jeg hadde lagt inn på eget scenery ikke dukket opp, men etter å ha oppdatert Svartnes så jeg en bitteliten kommentar om en bug som gjorde at sceneryet blokkerte all ground crew overalt. Testet ut dette, og vips var det tilbake. Tusen takk, @WF971 3/4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan være bra å nevne her også! OP er laga før man kunne redigere disse trådene, så jeg har ikke mulighet til å endre der.

Det var en pathingfeil i ENSS som gjorde at jeg slettet -samtlige- ground crews overalt. Hotfixa her om dagen og håper ikke flere trenger å rive håret sitt. 
(Jeg gir så f i ground crew at jeg ikke engang oppdaget det selv om jeg fløy over hele verden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...