Gå til innhold

Værøy og Ballangen åpnet.


Per

Anbefalte innlegg

Det viser seg at ENBA faktisk tillhører Barentsburg Heliport.

Lurte på hva slags identifier man kan bruke på slike private flystriper, er det noen kjøreregler for slikt?

EN68 eller noe i den duren.

Mvh

Per

Endret av Per-Arne Paulsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke mye foreløpig (jeg er like ny som deg trass erfaring). Approcah lys kan du slå av om du går inn på Airport og Delete seksjonen. Hoverende ekle lyskilder som på ENLI later til å være et gjeldende problem. Jeg blir heller ikke kvitt de, ei heller ekle vindturbiner og fuelstasjoner. MSFS og SDK er ennå halvferdige, så vi må nok vente litt. Husk at FSX fikk SDK 1, 1a, og SP2. Den siste ødela mye (blant annet transparens), og dette fortsatte inn i P3D... og er en diskusjon ang. MSFS akkurat nå. Flott ny sim men (jeg har alt sagt det i en annen tråd), tror de overførte litt vel mye gammel kode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Andrew Thomsen skrev:

Vet ikke mye foreløpig (jeg er like ny som deg trass erfaring). Approcah lys kan du slå av om du går inn på Airport og Delete seksjonen. Hoverende ekle lyskilder som på ENLI later til å være et gjeldende problem. Jeg blir heller ikke kvitt de, ei heller ekle vindturbiner og fuelstasjoner. MSFS og SDK er ennå halvferdige, så vi må nok vente litt. Husk at FSX fikk SDK 1, 1a, og SP2. Den siste ødela mye (blandt annet transparens), og dette fortsatte inn i P3D.

Jepp, laget custom app lys ved å plassere ut individuelle objekter for app belysning under scenery assets. Problemet er at de ikke lyser opp om natten, regner med at det har med sdk'en å gjøre.

Det samme gjelder taxelys wigwags osv som ikke lyser opp.

Så snart dette blir fixet i sdken skulle man kunne lage akkurat den app belysningen man måtte ønske, forhåpentlivis uten å tulle rundt i blender.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

v1.2

ENVY
Added Vaeroy NDB (VY) 400.0 kHz Type MH.
Added LOC/DME (VY) Rwy 25 109.70 Mhz.
Added DME Object.
Further refinment of terrain.

ENVR
Added Atis to ENVR Heliport.
Added stands to ENVR Heliport.

https://flightsim.to/file/868/envy-vaeroy

Regner denne som Final inntil Dem tools og annet blir implementert i SDK.

God Tur å husk på å holde godt på hatten på denne forblåste flotte øya.

Mv

Per

  • Like 1
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...