Gå til innhold

Kalibrering av akser via FSUIPC7


Anbefalte innlegg

Den 28.9.2020 klokken 22.08 skrev Magnus Vie Pettersen:

Kjapt spørsmål. Når jeg har FSUIPC i fokus så overfører den akse-konfigurasjonene uten problem, men når jeg klikker meg inn i simmen og har FSUIPC i bakgrunnen skjer det ingenting. Er det noe jeg har oversett? 
Dette gjelder rudder-aksen og jeg har fjernet denne konfigurasjonen inne i simmen. 

Fant du ut av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre.

Jeg tipper det kanskje hadde en sammenheng med at jeg brukte gratisversjonen av FSUIPC som var tilgjengelig frem til oktober eller noe sånt. Det jeg ikke nevnte var at jeg forsøkte å mappe en xbox-kontroller, hvor det er en kjent sak at MSFS sliter med å gjennkjenne trigger-aksene. Om dette er årsaken tviler jeg på ettersom den i utgangspunktet klarte å gjennkjenne aksene gjennom FSUIPC. 

Blir vel til at jeg finner frem noen gamle Saitek-pedaler fra roteloftet når jeg er hjemom i julen, og så lukter det en ny investering i utstyr utpå nyåret engang. Blir vel til med en ny runde med FSUIPC da tenker jeg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...