Gunnar van der Meeren Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Lurer på om jeg har fått noen korrupte filer. Simulatoren starter helt greit. Jeg setter opp en hvilken som helst flight med hvilket som helst fly og trykker start. Den blå progresjonsbaren i bunnen av bildet går greit hele veien til endes, så er det stopp - ingen ting mer skjer (annet enn at melodi og rulletekst går i en evig loop). Det virker som som om noe henger. I P3D hadde vi mappen med shaders som vi kastet ut og simulatoren bygde disse på nytt. Finnes det en eller annen fil i FS 2020 som burde ha vært bygget på nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 23. september 2020 Forfatter Del Skrevet 23. september 2020 Ser nå at andre også har lignende problemer (i tråden "soloflyging"). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 24. september 2020 Sjekk veeeldig godt at du ikke har dobbeloppføringer av flyplass for da fryser simmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Dette skjer også hvis du har både Aerosoft Værnes og ORBX Vigra installert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 24. september 2020 der er det en midlertidig fix se i tråden /forumet til ORBXhttps://orbxsystems.com/forum/topic/200053-orbx-enal-and-as-enva-conflict/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. september 2020 Forfatter Del Skrevet 24. september 2020 11 minutter siden, MagTvei skrev: Dette skjer også hvis du har både Aerosoft Værnes og ORBX Vigra installert. Det er nettopp dette jeg har. Problemet startet vel egentlig etter at jeg kjøpte ORBX Vigra i går. Takk for svar alle 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 24. september 2020 da finner du ut av det bruk fix den virker utmerket 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. september 2020 Forfatter Del Skrevet 24. september 2020 Quickfix for ENAL er lagt inn og alt fungerer hel fint igjen 😊 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.