Terje Brun Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Kan lastes ned her: https://1drv.ms/u/s!Ap8NPeI1SM-7g6Q3W3MJBwl_PN69eg?e=Fgt7m1 Inneholder: Lofotkatedralen Svolvær kirke Henningsvær kirke Gimsøy kirke Sildpollnes kapell Strandlandet kirke Digermulen kirke Gimsøystraumen bru Svinøybrua Diverse signalbygg og andre bygg i Svolvær sentrum Litt småting ellers. Kjente feil er at noen bygg ikke vises før man er veldig nær, har ikke peiling på hvordan man skal fikse det. Dette sceneryet passer fint sammen med mitt ENSH Svolvær Helle scenery. (Som jeg skal oppdatere litt nå) 6 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Alexandersen Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Utrolig vakkert! 😀 Kjempejobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Å derskern, Terje, her blir man jo Blendet😀. Sendt deg en PM om nærliggende flyplasser forøvrig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Nordskog Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Veldig fint 😃 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 23. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 23. september 2020 Knallfint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Supert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 På 23.9.2020 den 20.38, Terje Brun skrev: Kjente feil er at noen bygg ikke vises før man er veldig nær, har ikke peiling på hvordan man skal fikse det. Hadde samme problemet. Løsningen er å først skalere bygningen opp i blender for så å sette skalaen til 1 med ctrl-a så velge scale før du exporterer. Dette virket med et par broer jeg mekker på. En annen løsning jeg har sett er å legge til et mesh plane på ca 250 x 250 på -100 meter. Har ikke testet siste løsning. Link til tråden her. https://www.fsdeveloper.com/forum/threads/howto-increase-drawing-distance.449329/ mvh Per Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Brun Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2020 På 1.10.2020 den 12.27, Per-Arne Paulsen skrev: Hadde samme problemet. Løsningen er å først skalere bygningen opp i blender for så å sette skalaen til 1 med ctrl-a så velge scale før du exporterer. Dette virket med et par broer jeg mekker på. Nydelig! Det virket fint å sette scale til 1 før export. Takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BostonElf Skrevet 18. desember 2021 Del Skrevet 18. desember 2021 Er dette kompatibelt nå med SU7 ? Det er helt nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.