Gå til innhold

ENAL ute fra ORBX i dag


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Er desverre Asobo som har lagt det store egget her: 2 flyplasser innenfor en viss tile kan ikke begge ha photoimagery inkludert, da klikker simmen. Har derimot lagt inn en enkel, midlertidig løsning for det her:

 

"The issue is known - where two airports that include photoreal imagery lies close to eachother, the sim will just hang. 

We are working hard with the Asobo guys to try and fix the issue.

 

I've included a simple temporary fix however:

- In your community folder, delete the folder "Orbx-AERIAL-enal-alesund"

- This will remove the included photoimagery on Ålesund and allow the sim to load up.

 

Please also file a bug with Zendesk."

 

 

Kos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter bildene fra Orbx å dømme ser dette svært bra ut. Men holder foreløpig igjen pga mesh-issues som plager mye av Norge. Kan ikke huske at jeg har testet ut nordvestlandet i MSFS, men er nesten redd for å oppdage de samme greiene der  som mange andre steder (elevated lakes etc).

Dersom noen har testet ut Møre og Romsdal i MSFS og hatt en positiv opplevelse er jeg mer enn villig til å prøve. Spesielt siden jeg siste uken har oppholdt meg der IRL og opplevd den nydelige naturen ute ved kysten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...