Andrew Thomsen Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Ble så lei av min egen klaging over SDK at jeg fikk det til. Var en klassisk feil som mange tutorials ikke dekker, og som noen vil huske fra tidligere MSFS og scenery, nemlig at det skal være scenery/global/scenery\ og ikke scenery\global\scenery i config pathene. Legg merke til slash og backslash. På tide å ta seg en tur til den flyplassen Ernst nevner og sjekke whiskeyutvalget. 10 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 21. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 21. september 2020 Skal du ha whisky er det bare en flyplass som gjelder, EGPI Islay Airport. Nesten gangavstand til Ardbeg og Laphroig 😄 Har ikke FS 2020, så aner ikke om det er landingsbart der 🥴 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Brun Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Herlig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan-Thore Solem Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 6 timer siden, Arne Lockert skrev: Skal du ha whisky er det bare en flyplass som gjelder, EGPI Islay Airport. Nesten gangavstand til Ardbeg og Laphroig 😄 Har ikke FS 2020, så aner ikke om det er landingsbart der 🥴 Du glemte Lagavulin (den viktigste, som også kan brukes til å tjærebre trebåt-skrog med)... 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 21. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 21. september 2020 13 minutter siden, Jan-Thore Solem skrev: Du glemte Lagavulin Neida, glemte den ikke. Gadd ikke å nevne flere. Å se på et kart over Islay er jo som å se whisky-lista til monopolet 😁 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. september 2020 Forfatter Del Skrevet 21. september 2020 Likte Laphroig en stund, men etterhvert døpte jeg den om til "Sjøvann", ramsalt den der. Lagavulin når jeg får tak i, lokalt her går det i Glenlivet. Alle gode årganger, og snappet endel av de nettopp i taxfree'n på Kjevik, som jo og er en brukbar årgang, men ikke så salt som Laphroig😄 PS; Byttet bilde i første innlegg da jeg har alle modellene inne nå, men ikke peil på hvordan fikse nattlys om dagen da alt er ukjent terreng, så her vil det ta tid ja. Slo og av live AI trafikk og gikk tilbake til sliderne - stor lettelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 21. september 2020 Ser jo flott ut dette da (bildet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. september 2020 Forfatter Del Skrevet 21. september 2020 Ser bedre ut nå ja, men så er det å vente på eksterne design verktøy, ordner seg nok etterhvert. Når det kommer, kan jeg fikse alt i en smell; afcad, plassering av modeller osv og bare compile. Com - Pile - of - Shit ofte, sånn er designlivet. Har restartet ENLI prosjekt 35 ganger hittil, ENCN 10 ganger. EDIT: Lagt til nytt bilde. Modellene er nå med PBR texturer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 22. september 2020 Forfatter Del Skrevet 22. september 2020 Plutselig var apron belysning en lek å få til. For en lettelse... 5 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 22. september 2020 Ble flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 23. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 23. september 2020 Tok en myse tur nå på morgenen hadde på streamen så her er den 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 Nydelig, herr Thomsen👍 Kan vi håpe du er på'an igjen? Rune_G 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. september 2020 Forfatter Del Skrevet 23. september 2020 Ikke noe AoN nei, gjør ikke alt ground arbeid på nytt (kan ikke portes over, spesielt custom merking). Ønsker heller ikke lenger stå for en gigantpakke. Det blir en og en flyplass, med god tid i mellom de, og de jeg selv har lyst til å mekke på. Kommer det payware så er det den jeg går for (med unntak av nettopp ENCN som nå er et læreprosjekt). PS; Legger til ny screenie: 6 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jabrak Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Veldig bra !!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 (endret) På 23.9.2020 den 14.54, Andrew Thomsen skrev: Ikke noe AoN nei, gjør ikke alt ground arbeid på nytt (kan ikke portes over, spesielt custom merking). Ønsker heller ikke lenger stå for en gigantpakke. Det blir en og en flyplass, med god tid i mellom de, og de jeg selv har lyst til å mekke på. Kommer det payware så er det den jeg går for (med unntak av nettopp ENCN som nå er et læreprosjekt). PS; Legger til ny screenie: Veldig bra! Ang apron lys. Jeg har en smørbrødliste lang som et vondt år, men om du er igang med modeller og lys skal jeg fatte meg i korthet: har du kunnet laget og delt noen natriumlykter samt noen mindre kollisjonslys? Sånn for veier og flyplasser med eldre utstyr, samt høyere radiotårn o.l.. Evt bare noen semi-usynlige objects med rikrig farge og styrke som man kan feste der det passer. Det hadde vært ultragildt med noen felles norske assets. Endret 25. september 2020 av WF971 3/4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 25. september 2020 Forfatter Del Skrevet 25. september 2020 Jeg har ingen planer om å lage nye 3D modeller for tiden, kun konvertere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 25. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 25. september 2020 Strålende Andrew! Bra at det går an å konvertere! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 26. september 2020 Forfatter Del Skrevet 26. september 2020 Siste; har nå kontroll på all nattbelysning. Jeg ble lurt trill rundt fordi "klokka" i MSFS ikke fungerer korrekt har meg blitt fortalt. Det gjenstår å dempe ned alle feilene som tilhørte FS SP2 som og ble med over til det der oppskrytte P3D greiene, og mange feil gjenstår vel og i de der FS2020 greiene, hele forumet kan vel bekrefte den saken, men OK fremskritt! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Vakkert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 28. september 2020 Forfatter Del Skrevet 28. september 2020 Er i gang med det gamle monsteret Gmax og fikser litt på tårnet - var fullt av bugs, men straks ferdig (er noen bugs uten min kontroll og, så må lure og trikse i diverse verktøy 🤪 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
August78 Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 Så fint at ENCN ble ditt prøveprosjekt, Andrew! Jeg har utlovet en dusør til den som lager en god representasjon av ENCN først 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 29. september 2020 Spørs om den blir utgitt før han stikker ombord i morgen tidlig men kan røpe at det er blitt bra 😉(BETA) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2020 Litt superdetaljering på gang mens vi losser brine til Martin Linge: 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 11. november 2020 Forfatter Del Skrevet 11. november 2020 Husket heldigvis nok etter 5 uker til sjøs til at jeg fikk det nye tårnet inn. Men så er det dette å lage nye taxiways for å bli kvitt den fæle fuel greia og få parkeringer rett. Er nybegynner mht dette i editoren. Eksperimenterte nettopp med ENLI og fjernet simpelthen alle taxiways. Da forsvant fuel stasjon der og, samt blå kantlys og taxestriper. Og heldigvis ble betongen liggende. ENLI er jo nedlagt, så nix lys der, og stripene er det ikke noe igjen av. Så mulig jeg laster opp ENLI med gmax modeller før ENCN, som krever litt mer tid og en whiskey😇. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Tårnet sitter, Andrew! Velkommen tilbake til fastland 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 11. november 2020 Forfatter Del Skrevet 11. november 2020 Takkåtakk. Går løs på taxiways snart, så da blir det vel slutt på blå kantlys i hytt og pine og tullete parkeringer etterhvert. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. november 2020 Forfatter Del Skrevet 18. november 2020 Jeg klarer å klusse til dowloaden også hos Flightsim.to. Så vi får vente litt til på dette. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetleg100 Skrevet 27. desember 2020 Del Skrevet 27. desember 2020 Hei Skikkelig bra at noen får til dette med å lage scenery for Norge. Takk til deg og dere som legger ned arbeid i dette:) Denne filen (ENCN), finner jeg ikke for nedlasting. Noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 27. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 27. desember 2020 Her finner du ENCNhttps://flightsim.to/file/3131/encn-kjevik-kristiansand-norway 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 7. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2021 Da er rødmerkingen tilbake for fullt. Den var nesten utvisket da jeg fløy derfra for fire uker siden, men da jeg kom hjem Onsdag var det nymalt, og fargen er akkurat som på bildet. Mange takk til Kjetil Garpestad for den globale rødfargen, blir obligatorisk her i gården. Laster opp en oppdatering om noen dager. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.