Frank Kristiansen Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Looking nice... 🙂 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Hei Rank, hva er trikset med alle de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Gikk litt fort her, jeg mente de fine  spots og views du får til i ms2020 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 25 minutter siden, Morten Aalberg skrev: Gikk litt fort her, jeg mente de fine  spots og views du får til i ms2020 Bare et forsøk på å lage litt alternative views fra Gardermoen. Glad han fikk til Vollen - et sted jeg ofte besøker. Morsomt med view fra tårn og gate, og så er jeg imponert over det utsprengte fjellet på bilde nummer tre av en eller annen grunn 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Tøfft! Skal legges inn i dag og utforskes med drone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Mulig et dumt spørsmål, hvordan og hva gjør du for å se disse views Frank! Får ikke med meg alt jeg sjø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 (endret) 5 timer siden, Morten Aalberg skrev: Mulig et dumt spørsmål, hvordan og hva gjør du for å se disse views Frank! Får ikke med meg alt jeg sjø! Velg Camera og Showcase inne i simmen, så har du et hav av muligheter. Enklest å styre denne dronen hvis du har en XBOX-kontroller koblet til. Endret 20. september 2020 av Frank Kristiansen Showcase - ikke External Camera 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Isaksen Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 2 timer siden, Morten Aalberg skrev: Mulig et dumt spørsmål, hvordan og hva gjør du for å se disse views Frank! Får ikke med meg alt jeg sjø! Her er tastene jeg bruker for det meste for å utforske ved å gå eller fly rundt INS - Bytt mellom Cockpit og Smart Camera Smart Camera W - Fram S – Tilbake A – Venstre D – Høyre R – Opp F -  Ned F5 Minsk hastighet F6 Øk hastighet NUM 4 Roter/snu til vestre NUM 6 Roter/snu til høyre NUM 5 Reset/Kommer tilbake til fly med smart camera Mere tastaturvalg finner man i oppsett Control/Keybord/Camera/  1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Fantastisk, hva dere kan alså, morro dette her da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.