Gå til innhold

Oslo Lufthavn er nå tilgjengelig på flightsim.to! https://flightsim.to/file/624/oslo-airport-2020-engm


KapteinWestad

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, KapteinWestad skrev:

Er det forresten noen som vet om noen kilder hvor jeg kan finne nøyaktige plasseringer av taxiskilt på ENGM?

Du ser jo alle skiltene på satellittbildet fra Satellites.pro, og AD 2 ENGM gjør deg i alle fall i stand til en kvalifisert gjetning av hva som står på de forskjellige skiltene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KapteinWestad skrev:

Er det forresten noen som vet om noen kilder hvor jeg kan finne nøyaktige plasseringer av taxiskilt på ENGM?

Brukte for det meste en kombinasjon av å enten spionere på andres arbeid, eller Finn Kart/Flyfoto. Er derfor jeg gleder meg til ADE for MSFS, for der kan jeg legge inn et flyfoto som referanse, deretter tut og kjør.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jan R. Alexandersen skrev:

Fantastisk scenery! Tusen takk for jobben for oss simmere😀 Et lite spørsmål - hvordan får du norske statiske fly slik jeg ser på bildet? (SAS; Norwegian, Widerøe)

Takker! Om de statiske flyene er norske kommer helt an på hva slags liveries man har lastet ned, så det tror jeg ikke at jeg kan styre «universalt».

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.9.2020 klokken 22.01 skrev KapteinWestad:

Er det forresten noen som vet om noen kilder hvor jeg kan finne nøyaktige plasseringer av taxiskilt på ENGM?

Kjenner ikke til det - men selve skiltene vises ganske godt på google maps. Hvis du ikke har funnet ut av det, kan jeg prøve å utlede skiltplassering og innhold for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...