KapteinWestad Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 https://flightsim.to/file/624/oslo-airport-2020-engm KW Oslo Airport 2020 Features: Added up-to-date aprons/taxiways around the northern pier and other locations (Anno 2020). Added numerous new taxiways. Added/reworked modern jetways (every gate/parking spot included). Added detailed material textures Replaced every single parking spot Replaced every single centerline/edge line/ortho line. Replaced numerous auto-gen buildings Tweaked textures/materials Detailed fencing, and lighting 8 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Nordskog Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Veldig flott, takk for det arbeidet du har lagt ned i dette. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Fantastisk! Takk for jobben og god helg😃 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bosse Agerup Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 (endret) Det blir fint,, ska titta på den när jag kommer hem från Svalbard och Ny Ålesund Tack så mycket Endret 19. september 2020 av Bosse Agerup 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Hjertelig takk for ENGM. Flott arbeid😊 Rune_G 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Tusen takk! Fungerer helt topp med ground service og hele pakka, godt arbeid gjort her! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Veldig bra... Var en tur på Vollen og spottet 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 Da er verson 1.1 ute! Denne fikser flere centerlines som ikke alignet riktig. https://flightsim.to/file/624/oslo-airport-2020-engm 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Takker for fint scenery. En liten ting, husker jeg rett skal taxiways ikke ha blå kantlys. Samme med ENBR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 5 minutter siden, Andrew Thomsen skrev: Takker for fint scenery. En liten ting, husker jeg rett skal taxiways ikke ha blå kantlys. Samme med ENBR. Har ikke så langt funnet muligheten for å gjøre dem grønne, men om noen vet så del gjerne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 (endret) Veldig bra utgave, ble noe helt annet Kan se ut Andrew har rett ang edge lights(no surprise ) Ser ut til at kun C2 har edge lights og da mellom holding position og rwy. Endret 20. september 2020 av Jan Tore Elvheim 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 1 time siden, WF971 3/4 skrev: Har ikke så langt funnet muligheten for å gjøre dem grønne, men om noen vet så del gjerne! Centerline skal være grønne lys, og ingen kantlys i det hele tatt. Lot seg gjøre å fjerne blå kantlys i P3D. Vet ikke om det nå er mulig i FS20. Frykter litt at endel av utingene fra FSX har blitt med over til FS20, så derfor modder jeg kun default flyplasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 Hmm, trodde kantlysene var blå? Eller snakker dere spesifikt om Gardermoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 20. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 20. september 2020 34 minutter siden, KapteinWestad skrev: Hmm, trodde kantlysene var blå? Eller snakker dere spesifikt om Gardermoen? Spesifikt om Gardermoen. Belysning varierer fra flyplass til flyplass. Anbefaler å sjekke ut AIP til ENGM: https://ais.avinor.no/no/AIP/View/93/2020-09-10-AIRAC/html/index-no-NO.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Spesifikt Gardermoen og Flesland. Du ser dette og i AIP Jan Tore postet: CL, RWY Guard light. Vært sånn noen år... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 Åja, da beklager jeg! Er på saken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Tror jeg tilfeldigvis fant det du trenger her: https://www.fsdeveloper.com/forum/threads/default-taxi-lines-with-green-lights.449128/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 Et lite spørsmål til: skal Hold Short TWY være lighted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Aner ikke, spørs om du mener centerline eller Guard Lights. Vet bare at CL skal fortsette fra Hold Short og ut på runway node. Mulig jeg tar feil, så du må nesten google noen shots fra the real thing, da jeg ikke har Airport Design Editor inne med alle P3D flyplassene, er kun hovedfolder og SDK igjen av P3D her. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Berget Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 V01 av flytårnet nærmer seg ferdig modellert 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 18 minutter siden, Kristian Berget skrev: V01 av flytårnet nærmer seg ferdig modellert Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 Da er enda en ny oppdatering ute! (Versjon 1.2)Changelog V1.2-Removed blue lighting on edge lines (Important)-Added blast fences-Added apron lamps https://flightsim.to/file/624/oslo-airport-2020-engm 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 20. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 20. september 2020 4 minutter siden, KapteinWestad skrev: Da er enda en ny oppdatering ute! (Versjon 1.2)Changelog V1.2-Removed blue lighting on edge lines (Important)-Added blast fences-Added apron lamps https://flightsim.to/file/624/oslo-airport-2020-engm Jeg må spørre om de får gående skal slettes.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 3 minutter siden, Steinar Bakke. skrev: Jeg må spørre om de får gående skal slettes.? Du må slette den forrige engm-mappa i community folderen, ja 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 20. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 20. september 2020 Akkurat nå, KapteinWestad skrev: Du må slette den forrige engm-mappa i community folderen, ja TAKKER. Du gjør noe enestående for oss simmere.👌✈ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 20. september 2020 Forfatter Del Skrevet 20. september 2020 6 minutter siden, Steinar Bakke. skrev: TAKKER. Du gjør noe enestående for oss simmere.👌✈ Tusen takk, det betyr mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer AH Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Enig med Steinar Bakke, dette gjør opplevelsen svært mye bedre. Det eneste jeg ønsker meg er markering av taxiways og stands 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 21. september 2020 Forfatter Del Skrevet 21. september 2020 50 minutter siden, Christer AH skrev: Enig med Steinar Bakke, dette gjør opplevelsen svært mye bedre. Det eneste jeg ønsker meg er markering av taxiways og stands 🙂 Kommer i senere versjoner!🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinWestad Skrevet 21. september 2020 Forfatter Del Skrevet 21. september 2020 Er det forresten noen som vet om noen kilder hvor jeg kan finne nøyaktige plasseringer av taxiskilt på ENGM? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Alexandersen Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Fantastisk scenery! Tusen takk for jobben for oss simmere😀 Et lite spørsmål - hvordan får du norske statiske fly slik jeg ser på bildet? (SAS; Norwegian, Widerøe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.